Life is a race.

Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja.

Motori


Neikdienišķa. Bet gatava ikdienai.

Motori


Neikdienišķa. Bet gatava ikdienai.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja no sāna pie stikla fasādes.

    Sportisks sniegums ar

    320 kW<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p>

    (435 ZS) jaudu, ko nodrošina 3,0 litru agregāts.

    Spēcīgs sprints

    4,5 sekundēs

    no 0 līdz 100 km/h.

    Pārsteidzoša daudzpusība un neapšaubāma piederība AMG GT saimei: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 durvju kupeja.
    Jaunā Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja apvieno iespaidīgu sporta auto veiktspēju un eleganta četrdurvju auto praktiskumu. Ekspresīvs dizains ar garu motora pārsegu, dominantu priekšu un muskuļotu veidolu uzskatāmi demonstrē četrdurvju kupejas sportiskuma gēnus. Atliek nospiest starta pogu, un kļūst skaidrs: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 durvju kupejas vieta ir pašā priekšgalā. Pateicoties inovatīvajam un īpaši efektīvajam vienrindas sešu cilindru motoram ar 320 KW (435 ZS)<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p>, aktīvajai aerodinamikai un AMG SPEEDSHIFT TCT 9 pārnesumu pārnesumkārbai, jūs esat vadībā, tiklīdz uzsākat kustību.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 9,4-9,1 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 215-209 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no priekšpuses uz pilsētas panorāmas fona.

    Spēcīgs sniegums ar

    430 kW<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p>

    (585 ZS) jaudu no V8 biturbo motora.

    Paātrinājums

    3,4 sekundēs

    no 0 līdz 100 km/h.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4 durvju kupeja kā elpu aizraujošs “Gran Turismo” automobilis ir ideālais ceļabiedrs katram, kurš novērtē fascinējošu veiktspēju, komfortu un daudzpusību. Turklāt modernais, jaudīgais V8 biturbo motors gādā par sajūsminošiem braukšanas mirkļiem jebkurā apgriezienu skaita diapazonā un apvieno satriecošu dinamiku un apbrīnojamu ekonomiju. Inovatīvas tehnoloģijas, piemēram, pilnībā pielāgojamā pilnpiedziņas sistēma 4MATIC+, kā arī sērijveidā pieejamā pakaļējā tilta stūres iekārta, automobiļos ar V8 motoru gādā par autosporta līmeņa virzītājspēku un vadību. AMG SPEEDSHIFT MCT 9 pārnesumu pārnesumkārba ar RACE START funkciju nodrošina elpu aizraujošu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3,4 sekundēs.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,2-11,1 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 265-252 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no aizmugures sacīkšu trasē.

    Spēcīgs sniegums ar

    470 kW<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p>

    (639 ZS) jaudu no V8 biturbo motora

    Eksplozīvs paātrinājums

    3,2 sekundēs

    no 0 līdz 100 km/h.

    Kustības dinamika autosporta līmenī, eksplozīvs paātrinājums, augstākā līmeņa komforts. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durvju kupeja ieņem līdera pozīciju četrdurvju modeļu saimē. Tā dinamiskie AMG motora balsti katrā braukšanas situācijā gādā par labāko iespējamo sasaisti starp 470 kW (639 ZS)<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> motoru un virsbūvi. It īpaši sportiskas braukšanas laikā elektroniski kontrolējamais AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis nodrošina labāku paātrinājumu, izbraucot no līkuma. Četru durvju kupeja ne tikai paātrinās no 0 līdz 100 km/h 3,2 sekunžu laikā: pateicoties papildu braukšanas programmai RACE, kas ietver sānslīdes režīmu Drift Mode, nav liegti arī ekstrēmi sportiski manevri. Un zīmīgā priekša ar “Jet Wing” dizainu un dekoratīvo elementu jau pirmajā acumirklī neatstāj vietu šaubām: tā ir Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,3 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 257 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

Eksterjers


Estētiska. Atlētiska.

Eksterjers


Estētiska. Atlētiska.

Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no priekšpuses pilsētas ainavā ar ceļa apmalēm.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no priekšpuses pilsētas ainavā ar ceļa apmalēm.

Enerģija. Sakopota.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durvju kupeja pilnībā atspoguļo AMG dizaina filozofiju: jutekliska tīrība, zīmīgas proporcijas un apjoma bagāts veidols.

Vairāk plašuma, vairāk jaudas, vairāk zosādas – jaunais Mercedes-AMG GT 4 durvju modelis piešķir braukšanas jaunas dimensijas. Nav šaubu, pie kuras Performance modeļu saimes pieder šis sporta automobilis. Katrā šīs kupejas šķiedrā ir ieausts autosporta DNS, kas to padara par tīrasiņu četrdurvju sporta automobili.

Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no aizmugures uz piekrastes ceļa.

Vilinoši muskuļots.

Arī Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durvju kupejas aizmugure uzsver tās piederību GT saimei ar muskuļotiem pleciem, noapaļotu aizmugures dizainu un izteikti izvirzītām riteņu nišām.

Īpaši šaurie LED aizmugurējie lukturi ar animētajiem virzienrāžiem, tipiskā aizmugures vidējā paneļa pārsega līnija un vairākās pakāpēs izvirzāmais vai pēc izvēles fiksētais antispārns modina emocijas — nospiežot akseleratora pedāli, tās kļūst vēl intensīvākas. Un tad atskan AMG Performance atgāzu iekārtas vienreizējā skaņa. Tīra GT sajūta.

Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja no priekšpuses pilsētas ainavā.

Savā ideālajā trajektorijā.

Jaunās Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas priekša jau neatstāj vietu šaubām par tās izcelsmi un jaudu. Radniecība ar klasisko AMG GT ir nepārprotama.

Šauri MULTIBEAM LED lukturi, divi motora pārsega pacēlumi, lielas gaisa ieplūdes atveres un specifiskais AMG radiatora režģis apliecina veiktspēju. Regulējams radiatora režģis, tā dēvētais AIRPANEL, kas atrodas pie vidējās dzesēšanas gaisa ieplūdes atveres, uzlabo automobiļa aerodinamisko efektivitāti tāpat kā modelī AMG GT R.

Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja no sāna pie dzīvojamā mājas.

Brīvs. Stils.

Elegances un tīra sportiskuma apvienojums: sānu logi bez ietvariem un plakanais, tālu uz aizmuguri noliektais priekšējais stikls atdarina klasiskās Noupurē arhitektūras elementus.

Sēdekļu rinda salona aizmugurējā daļā gandrīz viendabīgi iekļaujas AMG GT modeļiem raksturīgajā līniju plūdumā. Ar sašaurinātu sānu vidusdaļas kritumu, platiem pleciem un izteikti izvirzītām aizmugurējo riteņu nišām Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durvju kupeja pauž nepārprotamu nostāju: jaunajam sportiskuma veidolam ir četras durvis.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,3 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 257 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

Interjers


Labsajūta līdz pat snieguma robežām.

Interjers


Labsajūta līdz pat snieguma robežām.

Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers.
Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers.

Galamērķī. Tiklīdz iesēžaties.

Ar jaunajiem papildu slēdžiem uz AMG Performance stūres rata ar Napas ādas apdari viss tiek droši kontrolēts: mainiet dažādus jūsu sporta automobiļa parametrus un izveidojiet savu personīgo regulējumu.

Pateicoties individuāli konfigurējamam kontrolaparātu panelim un centrālajam multivides krāsu displejam ar 12,3 collu izmēru, visa svarīgākā informācija vienmēr ir labi pārskatāma. Jauni un unikāli: astoņi centrālajā konsolē integrēti displejtaustiņi un viens pārslēgšanas elements vadības joslā.

Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers.

Labsajūta līdz pat snieguma robežām.

Jaunās Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durvju kupejas kontrolpults pārliecina ar ārkārtīgi augstvērtīgiem materiāliem un apdares kvalitāti. Jaunais AMG aromāts sniedz papildu baudījumu jūsu maņām.

Drošība un komforts: AMG sēdekļi ar augstvērtīgu ekskluzīvas Napas ādas apdari vai AMG Performance sēdekļi ar sportisko DINAMICA materiālu un atšķirīgas krāsas dekoratīvajām kontrasta šuvēm gādā par izcilu sānu atbalstu, braucot līkumos.

Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers panorāmas skatā.

Augstākā klase visās sēdvietās.

Vairāk vietas, vairāk jaudas, vairāk zosādas: jaunais Mercedes-AMG GT 4 durvju modelis piedāvā vairāk vietas un vairāk izmantošanas iespēju. Tīrasiņu autosporta gars ar sedana komfortu.

Likumsakarīgi paplašinot AMG GT saimi ar 4 durvju kupeju, durvis uz sporta automobiļu segmentu tiek atvērtas tiem klientiem, kuri meklē ikdienā lietojamu automobili, bet nevēlas atteikties no vienreizējās Mercedes-AMG automobiļu veiktspējas. Individuālas aprīkojuma paketes lieliski pilnveido interjeru.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,3 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 257 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

Salona aizmugurējā daļa


Visiem priekšā. Arī sēžot aizmugurē.

Salona aizmugurējā daļa


Visiem priekšā. Arī sēžot aizmugurē.

Attēlā redzama Mercedes-AMG 4 durvju kupejas salona aizmugurējā daļa.
Attēlā redzams skats uz biznesa konsoles displeju salona aizmugurējās daļas centrālajā konsolē.

Trīs dažādi aizmugurējo sēdekļu varianti.

Trīs dažādi aizmugurējo sēdekļu varianti.

Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas salona aizmugurējā daļa sniedz augstākā līmeņa komfortu. Papildus atsevišķiem sēdekļiem un pilnam vairākvietīgajam sēdeklim ir iespējams izvēlēties arī divus atsevišķus sēdekļus ar slīpuma regulēšanu un funkcionālu biznesa centrālo konsoli. Atsevišķie komforta sēdekļi sniedz vēl vairāk luksusa un rada augstvērtīgu atmosfēru. Aizmugurējās sēdvietās pasažieru rīcībā ir apjomīgs informācijas, izklaides, komforta funkciju klāsts. Pēc izvēles pieejamā High-Class salona aizmugurējā daļa piedāvā daudzveidīgas individuālas iestatīšanas iespējas un komforta funkcijas, piemēram, glāžu turētājus ar regulējamu temperatūru, bezvadu uzlādes funkciju un skārienekrānu. Nolokāmie sēdekļi papildus palielina kravas telpas ietilpību. Rezultāts ir labākā pozīcija, arī sēžot šīs četru durvju kupejas salona aizmugurējā daļā.

Spēka pārvads


Driving Performance pēc vēlēšanās.

Spēka pārvads


Driving Performance pēc vēlēšanās.

Uzziniet vairāk par Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas piedziņu.

Elektroniskais AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis.

Elektroniski kontrolētais AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis uzlabo vilci visās braukšanas situācijās, bet it īpaši sportiskas braukšanas laikā. Tādēļ ir iespējams labāks paātrinājums, izbraucot no līkuma.

AMG RIDE CONTROL+

Īpaši GT modeļiem pielāgota AMG pneimatiskā gaitas iekārta praktiski apvieno divas gaitas iekārtas vienā. No komfortabla līdz sportiskam: spēcīgs sniegums jebkurā situācijā.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Ideāli piemērota īpaši dinamiskai braukšanai. Sportiski ātra pārnesumu maiņa vai gandrīz nemanāms pārslēgšanas process atkarībā no braukšanas režīma.

Pateicoties 9 pārnesumiem, motors gandrīz vienmēr darbojas optimālajā apgriezienu skaita diapazonā.

AMG pakaļējā tilta stūres iekārta

Vairāk manevrētspējas: pakaļējais tilts līdz ātrumam 100 km/h stūrē pretējā virzienā, tādējādi panākot īsākai garenbāzei līdzvērtīgu efektu. Vairāk drošības: braucot ātrāk par 100 km/h, tas stūrē tajā pašā virzienā, tādējādi panākot garākai garenbāzei līdzvērtīgu efektu.

4MATIC+

Pilnpiedziņa veido pielāgojamu savienojumu starp aizmugurējo tiltu un priekšējo tiltu, tā nodrošinot optimālu griezes momenta sadali. Tā rezultātā ir iespējama bezpakāpju pāreja starp pilnpiedziņu un pakaļējo riteņu piedziņu.

Dinamiskie AMG motora balsti

Dinamiskie AMG motora balsti jebkurā braukšanas situācijā gādā par labāko iespējamo motora sasaisti ar virsbūvi. Regulējuma pamatīpašības nosaka ar braukšanas programmām.

Attēli un video


Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas galerija.

Attēli un video


Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas galerija.

Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no priekšpuses uz pilsētas panorāmas fona.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no aizmugures sacīkšu trasē.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja no sāna pie villas.
Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers.
Attēlā redzams atsegts AMG 4,0 litru V8 biturbo motors tehniskā telpā.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja no sāna pie stikla fasādes.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no priekšpuses uz pilsētas panorāmas fona.
Attēlā redzama Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja slīpi no aizmugures pilsētas ainavā.
Attēlā redzams Mercedes-AMG GT 4 durvju kupejas interjers.
Attēlā redzams Mercedes-AMG 4 durvju kupejas spēka pārvads.
Attēlā redzams atsegts AMG 3,0 litru R6 turbo motors tehniskā telpā.