Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Gatavs iespaidīgam sniegumam.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Gatavs iespaidīgam sniegumam.

  • Eksterjers

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ priekša tuvplānā no zema skatpunkta.

    Individuāls priekšas dizains ar gaisa ieplūdes atverēm, kurām nav režģu.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sāniskā priekšpuses skatā.

    Ekspresīvs eksterjers: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG vieglmetāla rītenis tuvplānā.

    Platāki priekšējie spārni aptver 48,3 cm (19’’) AMG vieglmetāla riteņus.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ aizmugures skatā.

    Aizmugurējais difuzors ar trim spurām un hromētiem dubultajiem izplūdes cauruļu uzgaļiem.

    Attēlā redzami Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ aizmugurējie lukturi ar LED tehnoloģiju un kristālisku izskatu.

    Zīmīgi: aizmugurējie lukturi ar LED tehnoloģiju un kristālisku izskatu.

    Attēlā redzams detalizēts skats uz Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ pakaļējo aizvaru.

    Ekspresīvs AMG eksterjers.

    Ekspresīvs AMG eksterjers.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ izskats ir ārkārtīgi pārliecinošs un dinamisks. Dizaina stilu nosaka pilnīgi individuāli veidotā priekšpuse ar “powerdome” izciļņiem uz motora pārsega, priekšējo nosegu ar reaktīvās lidmašīnas spārna dizainu, kā arī gaisa ieplūdes atveres bez režģiem, kas ļauj saskatīt aiz tām mītošo tehniku. Citi dizaina elementi, piemēram, AMG sānu sliekšņu pārsegumi, aizmugurējā apmale automobiļa krāsā, aizmugurējais difuzors ar trim spurām un mirdzoša hroma dubultie izplūdes cauruļu uzgaļi pievelk skatienus jebkurā perspektīvā.

  • Interjers

    Pārvalde.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vadītāja zona no vadītāja perspektīvas.

    Ekskluzīva atmosfēra: augstvērtīgi materiāli un sportiskas nianses.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ interjers.

    Kontrolpulti rotā AMG Performance stūres rats ar “plkst. 12” atzīmi.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ centrālā konsole tuvplānā.

    Augstas kvalitātes meistara darbs: analogs pulkstenis ar IWC dizainu un elegants klavierlakas raksts.

    Attēlā redzami AMG sēdekļi vadītāja zonā.

    Neatkārtojama noskaņa ar AMG sēdekļiem ar napas ādas apdari.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ salona aizmugurējā daļa no blakussēdētāja puses.

    Bagātīga salona aizmugurējā daļa ar sportiski ekskluzīvu iespaidu.

    Attēlā redzams detalizēts skats uz Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG kontrolaparātu paneli.

    Pilnīga kontrole ar AMG kontrolaparātu paneli.

    Pārvalde.

    Maksimālam sniegumam vajadzīga pilnīga kontrole. Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ interjers ir veidots tā, lai visi komponenti kopīgi sniegtu īpaši dinamisku pieredzi.

    AMG Performance stūres rats un AMG sēdekļi ar optimālu sānu atbalstu un AMG plāksnītēm uz priekšējiem sēdekļiem rada sportiski ekskluzīvu iespaidu. Tā visa pamatā ir viens mērķis – vēl intensīvāk izjust “Driving Performance” garu.

  • Tehnika

    Tehnika sacīkšu auto līmenī.

    Attēlā redzams atsevišķi novietots Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ spēka pārvads.

    Orientēts uz kustības dinamiku: E 63 4MATIC+ spēka pārvads.

    Attēlā redzams atsevišķi novietots AMG 4,0 litru V8 biturbo motors.

    AMG 4,0 litru V8 biturbomotors ar 420 kW jaudu un 750 Nm griezes momentu.

    Attēlā redzama atsevišķi novietota AMG sporta gaitas iekārta.

    Adaptīvā AMG sporta gaitas iekārta, kas balstīta uz AIR BODY CONTROL.

    Attēlā redzama atsevišķi novietota AMG Performance 4MATIC+ pilnpiedziņas sistēma.

    Saikne ar ceļu: AMG Performance 4MATIC+ pilnpiedziņa.

    Attēlā redzama atsevišķi novietota AMG Performance atgāzu iekārta ar vadāmiem vārstiem.

    Bagātīga V8 skaņa: AMG Performance atgāzu iekārta ar vadāmiem vārstiem.


    Attēlā redzama AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Tehnoloģijas meistardarbs: AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Tehnika sacīkšu auto līmenī.

    AMG 4,0 litru V8 biturbo motors, ar kuru lepojas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+, ir tuvs radinieks agregātam, kas gādā par elpu aizraujošu dinamiku Mercedes-AMG GT automobilī.

    Spēka pārvads ar fascinējošu 420 kW (571 ZS) jaudu un 750Nm<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> griezes momentu pārliecina ar ārkārtīgi ātru reakciju un izcilu ekonomiju. Jo mērķus sasniedz tas, kurš savu enerģiju izmanto mērķtiecīgi. Tieši tā, kā to dara inovatīvā pilnpiedziņas sistēma AMG Performance 4MATIC+. Pilnībā variējamā griezes momenta sadale – no pilnpiedziņas līdz pilnīgai pakaļējo riteņu piedziņai – nodrošina izcilu un situācijai piemērotu saķeri. Tā ir nepieciešama, lai pārnestu uz ceļu spēku, ko pievada AMG SPEEDSHIFT MCT 9G pārnesumkārba.

    AMG sporta gaitas iekārta, kas balstīta uz AIR BODY CONTROL+ gaitas iekārtu ar trim gaisa kamerām nodrošina plašu diapazonu no komforta līdz dinamikai, piedāvājot trīs regulēšanas pakāpes.