Labākais no divām pasaulēm.

Atklājiet Mercedes-Benz Plug-in hibrīda modeļus.

Labākais no divām pasaulēm.

Atklājiet Mercedes-Benz Plug-in hibrīda modeļus.

Labākais no divām pasaulēm.

Atklājiet Mercedes-Benz Plug-in hibrīda modeļus.

Kas ir EQ Power?


Vairāk jaudas, mazāks patēriņš.

Kas ir EQ Power?


Vairāk jaudas, mazāks patēriņš.

Mūsu EQ Power modeļi ar Plug-in-Hybrid piedziņu apvieno labāko no divām pasaulēm: elektrodzinēja dinamiku un efektivitāti ar iekšdedzes dzinēja sasniedzamību. Tie var braukt pilsētas satiksmē tikai ar elektrību, tikt uzlādēti mājās un publiskās uzlādes stacijās un piedāvā lielākiem attālumiem ierasto komfortu ar īsiem uzlādes laikiem.

Atklājiet EQ Power transportlīdzekli


Mercedes-Benz EQ Power automobilis.

Atklājiet EQ Power transportlīdzekli


Mercedes-Benz EQ Power automobilis.

Mercedes-Benz plašajā EQ Power autoparkā atradīsies katrām prasībām piemērots transportlīdzeklis ar Plug-in-Hybrid piedziņu.

“Katram cilvēkam ir atšķirīgas prasības par automašīnu. Vai ir tāds Plug-in-Hybrid, kas derētu man?“

Protams. Neatkarīgi no tā, vai Plug-in-Hybrid izmantojat tikai pilsētā vai lielākiem attālumiem. Mūsu lielajā autoparkā ir piemērots modelis ikvienam.

  • C klases 350 e sedans

    Attēlā redzams C klases C 350 e sedans ar Plug-in-Hybrid priekšējā sānskatā.

    C klases 350 e sedana strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 13,2–11,0 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,4–2,1 l/100 km; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 54–48 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +31 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    5,9 s

    no 0 līdz 100 km/h

    C 350 e sedans.

    C 350 e sedans.

    Tā tehnoloģija nodrošina optimālu efektivitāti, iespaidīgu dinamiku un, pateicoties transportlīdzekļa iepriekšējai gaisa kondicionēšanai, vēl neredzētu komforta līmeni, turklāt C klases tipiskā ikdienas pielietojumā.

    Standarta degvielas patēriņš mazāks par 2,5 litriem<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p> — C 350 e sedans un C 350 e universālais modelis ir C klases ekonomiskākie modeļi. Tomēr dinamika nekādā ziņā nav nepietiekama: ar 205 kW (279 ZS) sistēmas jaudu un 600 Nm maksimālo griezes momentu C 350 e sedans mazāk nekā 6,0 s ieskrienas no 0 līdz 100 km/h. Jau tikai iekšdedzes dzinējs nodrošina 155 kW un 350 Nm jaudu. 60 kW un 340 Nm elektrodzinējs nodrošina papildu jaudu, kad jāpalielina ātrums, kā arī viens pats spēj pārvietot automobili pilsētā attālumā līdz 31 kilometram<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>.

    HV akumulatora ārējā uzlāde notiek tikpat ātri, cik vienkārši (apmēram 90 min. ar Wallbox/uzlādes mezglu vai aptuveni 180 minūtēs no mājsaimniecības kontaktligzdas). Atbilstīga gaisa kondicionēšana nodrošina patīkamu atmosfēru, un ikdienā C 350 e sedans ar Plug-in-Hybrid pārliecina ar iespaidīgo bagāžas nodalījumu, kura tilpums ir 335 litri.

  • C klases 350 e universālais modelis

    Attēlā redzams C klases C 350 e universālais modelis ar Plug-in-Hybrid piedziņu slīpā sānskatā.

    C klases 350 e universālā modeļa strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 13,8–11,7 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,4–2,1 l/100 km; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 55–49 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +31 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    6,2 s

    no 0 līdz 100 km/h

    C 350 e kā universālais modelis.

    C 350 e kā universālais modelis.

    C 350 e universālā modeļa Plug-in-Hybrid tehnoloģija nodrošina optimālu efektivitāti, iespaidīgu dinamiku un, pateicoties transportlīdzekļa iepriekšējai gaisa kondicionēšanai, vēl neredzētu komforta līmeni, turklāt C klases tipiskā ikdienas pielietojumā.

    Standarta degvielas patēriņš mazāks par 2,5 litriem<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p> — C 350 e sedans un C 350 e universālais modelis ir C klases ekonomiskākie modeļi. Tomēr dinamika nekādā ziņā nav nepietiekama: jau tikai iekšdedzes dzinējs nodrošina 155 kW un 350 Nm jaudu. 60 kW un 340 Nm elektrodzinējs nodrošina papildu jaudu, kad jāpalielina ātrums, kā arī viens pats spēj pārvietot automobili pilsētā attālumā līdz 31 kilometram<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>.

    HV akumulatora ārējā uzlāde notiek tikpat ātri, cik vienkārši (apmēram 90 min. ar Wallbox/uzlādes mezglu vai aptuveni 180 minūtēs no mājsaimniecības kontaktligzdas). Atbilstīga gaisa kondicionēšana nodrošina patīkamu atmosfēru, un ikdienā C 350 e universālais modelis ar Plug-in-Hybrid pārliecina ar iespaidīgo bagāžas nodalījumu, kura tilpums ir 350 litri (vai 1370 litri ar nolaistiem aizmugures sēdekļiem).

  • E klase 350 e

    Attēlā redzams E klases E 350 e sedans ar Plug-in-Hybrid piedziņu slīpā sānskatā.

    E klases 350 e strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 14,0–11,5 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,5–2,1 l/100 km.<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 57–49 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +33 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    6,2 s

    no 0 līdz 100 km/h

    E 350 e

    E 350 e

    Pirmā E klase ar Plug-in-Hybrid tehnoloģiju: E 350 e apvieno iespaidīgi veiklus braucienus ar tuvējās apkaimes apceļošanu bez izmešiem. Ar kombinēto iekšdedzes dzinēja un elektrodzinēja piedziņas sistēmu tas ir pionieris savā automobiļu klasē.

    Hibrīdpiedziņu veido 4 cilindru benzīna dzinējs ar 155 kW (211 ZS) un 350 Nm maksimumu. To atbalsta elektromotors ar 65 kW (88 ZS) un 440 Nm maksimumu. Ideāla piemērotība pilsētai: E 350 e nobrauc līdz 33 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p> tikai ar elektrību, tātad vietējos braucienos bez izmešiem. Ārpus pilsētas tas elektrības režīmā var sasniegt līdz 130 km/h. Boost funkcija nodrošina papildu uzrāvienu. Ar elektromotora papildu griezes momentu tiek nodrošinātas ievērojamas priekšrocības manevrējot.

    E 350 e ir arī žigla uzlādē: augstsprieguma akumulators tiek uzlādēts 1,5 stundu laikā ar Wallbox un līdz 3 stundām no mājsaimniecības kontaktligzdas. Inteliģentā pilnā hibrīdpiedziņa atbalsta vadītāju, veidojot efektīvu braukšanas stilu. Rezultāts: optimāli izmantota sniedzamība un vietējie braucienu bez izmešiem, kur tas ir nepieciešams.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Attēlā redzams GLC 350 e 4MATIC ar Plug-in-Hybrid piedziņu slīpā sānskatā.

    GLC 350 e 4MATIC strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 15,2 – 13,9 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,7–2,5 l/100 km.<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 64–59 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +34 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    5,9 s

    no 0 līdz 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC. Pirmais Midsize SUV ar Plug-in-Hybrid tehnoloģiju.

    GLC 350 e 4MATIC. Pirmais Midsize SUV ar Plug-in-Hybrid tehnoloģiju.

    GLC 350 e 4MATIC iegūst katras piedziņas labāko: spēku, mieru un izcilu efektivitāti. Piedziņas sistēma apvieno veikla brauciena prieku, ļoti zemu degvielas patēriņu un braukšanu tuvējā apkaimē, neradot emisijas.

    GLC 350 e 4MATIC nobrauc līdz 34 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p> tikai ar elektrību. Ar savu sistēmas jaudu (235 kW (320 ZS)) un sistēmas griezes momentu (560 Nm) tā nosaka jaunus standartus savā segmentā. Tikai ar elektrisko piedziņu sasniedz 140 km/h maksimālo ātrumu.

    Litija jonu augstsprieguma akumulators ar 8,7 kWh (22 Ah) ietilpību uzlādes stacijās tiek uzlādēts maksimāli 2 stundu laikā un no standarta mājsaimniecības kontaktligzdām — nedaudz ilgāk nekā 4 stundu laikā. Turklāt to var uzlādēt braukšanas laikā, izmantojot rekuperāciju un tādējādi uzlabojot nepieciešamās enerģijas pieejamību, kas ir nepieciešama īpaši efektīvai braukšanai.

  • GLC 350 e 4MATIC kupeja

    Attēlā ir redzama GLC 350 e 4MATIC kupeja ar Plug-in-Hybrid ieslīpā skatā no priekšas.

    GLC 350 e 4MATIC kupejas strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 15,2–13,9 kWh/100 km[1]; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,7–2,5 l/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 64–59 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +34 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    5,9 s

    no 0 līdz 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC kupeja.

    GLC 350 e 4MATIC kupeja.

    Dzīvesstils var būt sportisks un efektīvs: Plug-in-Hybrid GLC 350 e 4MATIC kupeja apvieno veiklas braukšanas dinamiku un zemu degvielas patēriņu gluži jaunā līmenī.

    GLC 350 e 4MATIC kupeja ir aprīkota ar 155 kW (211 ZS) un 350 Nm iekšdedzes dzinēju, kā arī 85 kW (116 ZS) un 340 Nm elektropiedziņu. Tādējādi kopējā sistēmas jauda ir 235 kW (320 ZS). Īpaši veiklai braukšanas dinamikai nodrošina Boost efektu ar griezes momenta un 4MATIC pilnpiedziņas plusu.

    Litija jonu augstsprieguma akumulatora uzlāde notiek tikpat ātri: tas uzlādes stacijās tiek lādēts ne vairāk kā 2 stundas, bet no standarta mājsaimniecības kontaktligzdām — nedaudz ilgāk kā 4 stundas. Lai pēc iespējas efektīvāk izmantotu elektropiedziņu, inteliģentā pilnā hibrīdpiedziņa ņem vērā ceļa un satiksmes situāciju. Tas nozīmē optimālu elektriskās sasniedzamības izmantošanu un lielāku efektivitāti.

  • GLE 500 e 4MATIC

    Attēlā redzama GLE 500 e 4MATIC ar Plug-in-Hybrid piedziņu āriene ieslīpi no priekšas.

    GLE 500 e 4MATIC strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 18,0–16,7 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 3,7–3,3 l/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 84–78 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .

    +30 km

    sasniedzamība ar elektrību<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

    5,3 s

    no 0 līdz 100 km/h

    GLE 500 e 4MATIC.

    GLE 500 e 4MATIC.

    Ar unikāliem paņēmieniem apvienotas rūpes par dabu un braukšanas prieks.

    GLE 500 e 4MATIC 325 kW (442 ZS) sistēmas jauda ar maksimālo griezes momentu 650 Nm piedāvā ārkārtīgi iespaidīgu braukšanas sniegumu. V6 cilindru benzīna motors ar turbopūti sasniedz 245 kW (333 PS) jaudu un maksimālo griezes momentu 480 Nm; pastāvīgais elektromotors nodrošina jaudu līdz 85 kW (115 ZS) un 340 Nm griezes momentu. Savukārt tikai ar elektromotoru transportlīdzeklis var nobraukt līdz 30 kilometriem<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p> un sasniegt ātrumu līdz 130 km/h.

    Litija jonu augstsprieguma akumulators ar 8,7 kWh enerģijas ietilpību uzlādes stacijās tiek uzlādēts maksimāli 2 stundu laikā un no standarta mājsaimniecības kontaktligzdām — maksimāli 4 stundu laikā. Turklāt tas tiek uzlādēts braukšanas laikā, izmantojot rekuperāciju, lai uzlabotu nepieciešamās enerģijas pieejamību. Tas nodrošina īpaši efektīvu braucienu — īslaicīgai griezes momenta palielināšanai vai Boost funkcijai, piemēram, apdzīšanas manevru laikā.

Izprotiet EQ Power piedziņu


Atklājiet EQ Power piedziņu.

Elektriskā un benzīna dzinēja kombinācija piedāvā gluži jaunu braukšanas pieredzi. Uzziniet vairāk par EQ Power piedziņas atsevišķajiem komponentiem.

Izprotiet EQ Power piedziņu


Atklājiet EQ Power piedziņu.

Elektriskā un benzīna dzinēja kombinācija piedāvā gluži jaunu braukšanas pieredzi. Uzziniet vairāk par EQ Power piedziņas atsevišķajiem komponentiem.

Mercedes-Benz EQ Power: Plug-in-Hybrid piedziņa.

Uzlādes ligzda

Augstsprieguma litija jonu akumulatoru ārēji var uzlādēt, izmantojot uzlādes ligzdu labajā aizmugures buferī.

Pateicoties inteliģentai On-Board-Ladesystems, akumulatoru var uzlādēt no Wallbox, standarta mājsaimniecības kontaktligzdas vai kādā no arvien plašāk izplatītajām publiskajām uzlādes stacijām.

Litija jonu augstsprieguma akumulators

Pilnībā uzlādēts akumulators atkarībā no modeļa ļauj nobraukt vairāk nekā 30 km tikai ar
elektrību, vietējos braucienos pilnībā iztiekot bez izmešiem.

Hibrīda pārnesumkārba ar elektrodzinēju

Standarta hibrīda galvas 9 ātrumu automātiskās 9G-TRONIC elektrodzinējs un papildu atdalošais sajūgs starp iekšdedzes dzinēju un elektromotoru ir integrēts pilnībā.

Iekšdedzes motors

Atkarībā no modeļa četru vai sešu cilindru benzīna dzinēji tiek kombinēti ar hibrīda moduļiem un dažādu jaudas līmeņu akumulatoriem.

Ja nepieciešams, iekšdedzes dzinēja jauda tiek atbalstīta ar elektrodzinēju, lai iegūtu papildu jaudu paātrinot. Rezultātā tiek iegūts braukšanas sniegums, kas apvieno braukšanas prieku un komfortu ar iespējami zemāko patēriņu un zemu izmešu līmeni.

Rekuperatīvā bremzēšanas sistēma

Rekuperācija ļauj atgūt enerģiju brīvgaitas un bremzēšanas fāzēs.

Hibrīdpiedziņas lielākais patēriņa samazināšanas potenciāls ir enerģijas maksimāla atgūšana motora bremzēšanas un bremzēšanas fāzēs. Nospiežot bremžu pedāli, elektromotors pārņem aizkavi un darbojas kā ģenerators.

E klases 350 e strāvas patēriņš kombinētajā testa ciklā: 14,0–11,5 kWh/100 km<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 2,5–2,1 l/100 km.<p>Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>; CO2 izmeši kombinētajā ciklā: 57–49 g/km.<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem.</p> .


Inženierijas gara piepildīts

Atklājiet novatoriskas funkcijas, kas braucienu ar EQ Power automašīnu padara ne tikai efektīvāku, bet arī ērtāku.


Inženierijas gara piepildīts

Atklājiet novatoriskas funkcijas, kas braucienu ar EQ Power automašīnu padara ne tikai efektīvāku, bet arī ērtāku.

Braukšanas programma


Plug-in-Hybrid braukšanas programmas.

Komfortablā, īpaši efektīvā vai sportiskā — atkarībā no transportlīdzekļa ir pieejamas piecas braukšanas programmas

Braukšanas programma


Plug-in-Hybrid braukšanas programmas.

Komfortablā, īpaši efektīvā vai sportiskā — atkarībā no transportlīdzekļa ir pieejamas piecas braukšanas programmas

Braukšanas programma C (komforts):

standarta iestatījums ir sabalansētais un lietošanai optimizēts režīms Komforts.

Braukšanas programma S (Sport):

uzlabota veiklība un dinamika ar sportiski stingrāku stūres un gaitas iekārtas koordināciju (ar AIRMATIC), vairāk spontāna droseles reakcija un mainīti pārslēgšanas laiki (ar 7G-TRONIC PLUS).

Braukšanas programma S+ (Sport Plus):

Sport Plus režīms apvienojumā ar AIRMATIC var vēl vairāk uzlabot sportiskumu. Gaitas iekārta un spēka pārvads tiek regulēts vēl dinamiskāk; tiek deaktivizēta ECO ieslēgšanas/izslēgšanas funkcija.

Braukšanas programma E (Economy):

balstās uz iespējami zemāko degvielas patēriņu, pateicoties atvieglotai dzinēja reakcijai, agrākiem pārslēgšanas laikiem (ar 7G-TRONIC PLUS) un sēdekļu apsildes, aizmugurējā stikla apsildes un klimata iekārtas modificētajam sniegumam. Saistībā ar hibrīdo tehnoloģiju programma atbalsta tā saukto “slīdēšanu” un “slīdēšanu+”: ja vadītājs atlaiž akseleratora pedāli, transportlīdzeklis izmanto savu kinētisko enerģiju un slīd pāri ielai, taupot degvielu.

Braukšanas programma I (individuāli)

Nodrošina vadītājam iespēju pēc vēlēšanās variēt stūres, spēka pārvada un gaitas iekārtu — no efektīvas līdz komfortablai un sportiskai. Izvēle ir vienkārša un ērta, izmantojot konfigurācijas izvēlni galvenajā ierīcē.

Pat iepriekš konfigurētajās braukšanas programmās var individuāli pielāgot atsevišķus parametrus, piemēram, ECO startstopa funkciju vai transportlīdzekļa līmeņa iestatījumus. Pēc tam braukšanas programmas sekojošās izmaiņas atjauno attiecīgā režīma saglabātos iestatījumus.

Darbības režīmi


Plug-in-Hybrid darbības režīmi

Darbības režīmi


Plug-in-Hybrid darbības režīmi

Plug-in-Hybrid kontrolaparātu panelī tiek parādīts izvēlētais darbības režīms.

Inteliģentā piedziņas vadība neatkarīgi izvēlas ideālu iekšdedzes dzinēja un elektrodzinēja kombināciju, lai pēc iespējas efektīvāk izmantotu enerģiju un sasniedzamību. Ja vēlaties, varat arī pats pārslēgties starp darba režīmiem.

Atkarībā no braukšanas programmām ir pieejami četri darbības režīmi.

Hibrīds: visas hibrīda funkcijas, piemēram, ir pieejama elektropiedziņa, Boost un rekuperācija, kas automātiski tiek optimāli izmantotas, ņemot vērā braukšanas situāciju un attālumu.

E-MODE: izmanto tikai braukšanai ar elektrību — piemēram, pilsētas centrā vai tikmēr, kamēr litija jonu augstsprieguma akumulators ir pietiekami uzlādēts atlikušajam attālumam.

E-SAVE: litija jonu augstsprieguma akumulatora uzlādes stāvoklis tiek saglabāts vēlāk paredzētam braucienam tikai elektropiedziņas režīmā. Tādēļ elektriskais režīms ir pieejams tikai ierobežoti.

CHARGE: lieto, lai litija jonu augstsprieguma akumulatoru uzlādētu braukšanas laikā no iekšdedzes dzinēja. Šādā gadījumā darbība ar elektrību nav iespējama.

Ekspluatācijas stratēģija uz maršruta pamata


Tālredzība ceļā.

Ekspluatācijas stratēģija uz maršruta pamata


Tālredzība ceļā.

Uz maršrutu balstītā ekspluatācijas stratēģija vispusīgi un vienlaikus neuzkrītoši nodrošina ar visefektīgāko braukšanas stilu. Izmantojot COMAND tiešsaistes navigācijas sistēmas datus, tiek pieņemts lēmums par dažādu ekspluatācijas režīmu optimālo secību. Pēc mērķa ievadīšanas tiek kontrolēta litija jonu augstsprieguma akumulatora uzlāde un izlāde, lai optimāli vadītu enerģijas patēriņu visā maršrutā.

Tādā veidā, piemēram, tiek nodrošināta pilsētu sasniegšana ar pilnu akumulatoru, lai Stop-and-go gadījumos varētu efektīvi un bieži izmantot elektrību. Savukārt ārpus pilsētām uz maršrutu balstītā ekspluatācijas stratēģija ļauj litija jonu augstsprieguma akumulatora uzlādes stāvokli optimāli pielāgot atlikušajām maršruta daļām.

Haptiskais akseleratora pedālis


Ievērojami efektīvāka braukšana

Haptiskais akseleratora pedālis


Ievērojami efektīvāka braukšana

Haptiskais akseleratora pedālis atvieglo darbības režīmu maiņu: ja akseleratora pedālim sajūtat spiediena punktu elektriskajā braukšanas režīmā E-MODE, esat ieslēdzis maksimāli iespējamo elektropiedziņas jaudu. Turpinot spiest, ieslēdzas iekšdedzes dzinējs. ECO palīgs ar divkāršu impulsu konkrētā braukšanas situācijā signalizē, ka vajadzētu noņemt kāju no akseleratora pedāļa, lai izslēgtu iekšdedzes dzinēju.

Rekuperācija un braukšana


Iegūstiet bremzējot: enerģija.

Lielāka sasniedzamība, izmantojot elektrību, ar rekuperācijas palīdzību: palēnināšanas gadījumā noņemot gāzi (grūdiena darbība) un bremzējot, elektromotors darbojas kā ģenerators un riteņiem rada bremzēšanas momentu. Tādējādi atgūtā enerģija atplūst uz akumulatoru, palielinot tā uzlādi.

Rekuperācija un braukšana


Iegūstiet bremzējot: enerģija.

Lielāka sasniedzamība, izmantojot elektrību, ar rekuperācijas palīdzību: palēnināšanas gadījumā noņemot gāzi (grūdiena darbība) un bremzējot, elektromotors darbojas kā ģenerators un riteņiem rada bremzēšanas momentu. Tādējādi atgūtā enerģija atplūst uz akumulatoru, palielinot tā uzlādi.

arat izvēlēties kādu no četriem rekuperācijas līmeņiem:

D+: brauciens bez rekuperācijas;
D: mērena rekuperācija;
D–: augsta rekuperācija;
DAuto: rekuperācija atkarīga no satiksmes situācijas.

Lai ietaupītu papildu enerģiju, dzinējs tiek pilnībā izslēgts un atvienots tā dēvētajā brīvgaitas režīmā. Transportlīdzeklis turpina ripot bez iekšdedzes dzinēja vilktspējas zudumiem.

Multivides displejā tiek parādīta enerģijas plūsma Plug-in-Hybrid transportlīdzeklī.

Īpaši efektīva enerģijas reģenerācija un līdz ar to sasniedzamības palielināšana ļauj izmantot rekuperatīvās bremžu sistēmas īpašo aprīkojumu ar radara atbalstu. Sistēma izmanto datus no COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS radaru sensoriem, lai palielinātu rekuperāciju un līdz ar to nepieciešamo palēninājumu vai arī to samazinātu līdz nullei.