Lielais sprādziens pilsētā.

Lielais sprādziens pilsētā.

Iela kūst. Vai arī tā ir ūdens strūklaku spīdīgā kārtiņa? Jaunajam Mercedes-AMG G 63 ir vienalga. Tas iespaido ar savu ekspresīvo eksterjera dizainu. Skats, kas no paša sākuma paziņo: es šeit nosaku toni. AMG specifiskais radiatora režģis, kā papildaprīkojums pieejamie 22 collu lielie riteņi, kā arī raksturīgā AMG Performance atgāzu iekārta ar diviem sānos redzamajiem hromētajiem dubultajiem izpūtēja galiem sniedz kulta objektam tā ekstraverto izskatu. Turklāt Mercedes-AMG G 63 nešķiro lavu un asfaltu. Tā veiktspēja ir piemērs citiem. Blakus ielai tas jau izsenis nav sasniegts. Tomēr arī pilsētā Offroad gigants aizrauj ar savām suverēnajām braukšanas īpašībām. Tas padara to par karali arī ārpus mežonīgas vides: proti, lielpilsētas džungļos.

Spēka epicentrs.

Attēlā redzama jaunā Mercedes-AMG G 63 priekšdaļa.
Attēlā redzamas jaunā Mercedes-AMG G 63 tehniskās detaļas.

Spēka epicentrs.

Filigrāna tehnika satiekas ar spēcīgu skaņu: jaunais Mercedes-AMG G 63 ar AMG 4,0 litru V8 biturbo motoru, ar 430 kilovatu (585 ZS) jaudu<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> un maksimālo griezes momentu 850 ņūtonmetri<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> padara katru braucienu par intensīvu piedzīvojumu. Pārslēdzamā AMG Performance atgāzu iekārtu turklāt liek vibrēt gaisam. Šeit vadītājs var pats noteikt skaņu: no maigas-piemērotas gariem gabaliem līdz pilnīgai-emocionālai. AMG RIDE CONTROL sniedz vadītājam iespēju, gaitas iekārtu pielāgot, nospiežot pogu. Tā jauno Mercedes-AMG G 63 var pielāgot ceļu un bezceļu apvidum, kā arī individuālajām vadītāja vēlmēm.