Augstas veiktspējas sportists SUV ietērpā.

Vēl jaudīgākas: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupeja un Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupeja.

Augstas veiktspējas sportists SUV ietērpā.

Vēl jaudīgākas: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupeja un Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupeja.

  • Filozofija

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupeja sānskatā no priekšpuses.

    SUV veiktspēja ar V8 kompetenci.

    SUV veiktspēja ar V8 kompetenci.

    Ar Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupeju un vēl spēcīgāko S modeli pirmo reizi ir pieejams vidēja izmēra SUV ar jaudīgu 8 cilindru biturbo motoru. Tas ir vēl viens Mercedes-AMG pagrieziena punkts veiktspējīgu SUV jomā.

    Izstrādāt ļoti sportisku un dinamisku, taču tajā pašā laikā braukšanā ļoti stabilu SUV, nav viegls uzdevums. Mercedes-AMG šī īpašā automobiļa izstrādē ir ieguldījis gan daudz sava darba, gan arī daudzu gadu laikā iegūto lietpratību SUV jomā. Tas ir izdevies SUV, kas pārvietojas ļoti precīzi un veikli un vajadzības gadījumā arī aicina izbaudīt ātrumu sacīkšu trasē.

  • Eksterjers

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupejas iespaidīgā priekšdaļa.

    Viegli pamanāma: Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupeja ar AMG raksturīgo radiatora apšuvumu.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupejas iespaidīgā aizmugures daļa.

    Varena aizmugures daļa ar platu aizmugures nosegu.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas eksterjera dizains sānskatā slīpi no kreisās puses.

    Slaiks siluets ar lieliem vieglmetāla diskiem.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupejas iespaidīgā priekšējā daļa.

    Koncentrēts sportiskums: plašs priekšējais nosegs.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas eksterjera dizains sānskatā slīpi no aizmugures.

    Platais sānu sliekšņu apšuvums kupeju vizuāli tuvina zemei.

    Izteiksmīgums. Spēks.

    Izteiksmīgums. Spēks.

    Eksterjera dizainā uzkrītoša ir priekšējā daļa: kā pirmā Mercedes-AMG veiktspējas SUV, GLC 63 4MATIC+ kupeja aprīkota ar AMG raksturīgo radiatora apšuvumu. Šī dizaina nostādne pastiprina tās konsekventi dinamisko nozīmi. Platais priekšējais nosegs ar lidmašīnas spārnu dizainu un lielu priekšējo sadalītāju iespaidīgi iemieso jauno modeļu spēku. Platie riteņu arkas apšuvumi priekšā un aizmugurē akcentē spēcīgo ārieni.

    Platais sānu sliekšņu apšuvums Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupeju vizuāli tuvina zemei un pagarina tās kopējo līniju. S modelī matēti irīdija sudraba krāsas ieliktņi veido ievērības cienīgas atšķirības zīmes. Vareno aizmugures daļu izceļ platais aizmugures nosegs un melns rievots difuzors. S modeļa difuzora plāksnes dekoratīvais elements ir ieturēts matētā irīdija sudraba krāsā. Divi spoži hromēti, stūraini dubultās gala caurules aizsegi izveido atgāzu iekārtas nobeigumu.

    Īpašais modelis – 1. izlaidums.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas 1. izlaidums sānskatā no priekšpuses.

    Īpašais modelis – 1. izlaidums.

    Ar ekskluzīvu aprīkojuma detaļu kombināciju 1. izlaiduma īpašais modelis nostājas GLC autoparka priekšgalā. Nakts pakete spilgti melnā krāsā uzsver autosacīkšu iedvesmoto 1. izlaiduma iznācienu. Sporta svītras automobiļa sānu malās ir atkarīgas no lakas krāsas, un modeļa varianti izpildīti dzeltenā vai matētā grafīta pelēkā krāsā. Matēti melni 53,3 cm (21 collu) kaltie riteņu diski ar krustenisku spieķu dizainu ir akcentēti ar dzeltenām vai spīdīgas apdares apmalēm. Aerodinamikas pakete iedvesmojusies no motosporta.

  • Interjers

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupejas kontrolpults noskaņas apgaismojumā.

    Sportiska kontrolpults gaisotni radošam noskaņas apgaismojumam.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas AMG rādītāju panelis ar sarkanām aplikācijām.

    AMG rādītāju panelis ar sarkanām aplikācijām.

    Attēlā redzamas Mercedes-AMG GLC kupejas AMG iekāpšanas sliekšņa līstes.

    Dinamisks satikšanās prieks: AMG iekāpšanas sliekšņa līstes.

    Autosacīkstes. Sajūta.

    Autosacīkstes. Sajūta.

    Interjers uzsver Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupejas un Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupejas vadošās braukšanas dinamikas prasības. Sērijveidā vadītāju un blakussēdētāju ieskauj AMG sēdekļi no ādas imitācijas ARTICO apvienojumā ar mikrošķiedru DINAMICA. Priekšējais panelis arī ir izgatavots no ādas imitācijas ARTICO melnā krāsā ar dekoratīvām kontrasta šuvēm. Dekoratīvie alumīnija elementi akcentē augstvērtīgo iespaidu.

    S modelim ir vēl plašāka aprīkojuma pakete, piemēram, veiktspējas stūres rats no melnas Napas ādas/mikrošķiedru DINAMICA ar pulksteņa 12 stundu marķējumu un kristāla pelēku kontrasta šuvi, AMG ģerbonis uz priekšējiem galvas balstiem savienojumā ar ādas apdari un AMG rādītāju paneli ar sarkanām aplikācijām.

    Īpašais modelis – 1. izlaidums.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG GLC kupejas kontrolpults.

    1. izlaiduma interjers: AMG veiktspējas stūres rats no mikrošķiedras DINAMICA.

    Attēlā redzami Mercedes-AMG GLC kupejas sporta sēdekļi.

    1. izlaiduma interjers: AMG sēdekļi no Napas ādas.

    Īpašais modelis – 1. izlaidums.

    1. izlaiduma interjers turpina ekskluzīvā eksterjera radītās autosacīkšu sajūtas. AMG sēdekļi ir apvilkti ar melnu Napas ādu un izceļas ar dzeltenu dekoratīvu kontrasta šuvi īpašā rombu nošuvumā. Melnā Napas āda ar dzeltenām dekoratīvām kontrasta šuvēm palielina arī durvju centrālo paneļu, roku balstu un centrālās konsoles vērtību. Citi dzelteni akcenti rotā rādītāju paneli, kāju paklājus un apakšdaļā izliekto AMG veiktspējas stūres ratu no mikrošķiedras DINAMICA ar pulksteņa 12 stundu marķējumu. Papildus tam pievienoti AMG dekoratīvie elementi matētā karbona/gaišā alumīnija krāsā ar garenisku slīpējumu. Ekskluzīvi 1. izlaidumam ir pieejams AMG veiktspējas sēdeklis rombu dizainā ar dzeltenām dekoratīvām kontrasta šuvēm (S modelī „1. izlaidums ar dzeltenām sporta svītrām eksterjerāˮ).

  • Tehnika

    Jauda. Spēks.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas motors.
    Attēlā redzams Mercedes-AMG GLC kupejas spēka pārvads.
    Attēlā redzams AMG DYNAMIC SELECT braukšanas programmas „RACE” atveidojums Mercedes-AMG GLC kupejas multivides sistēmas displejā.

    Tīra braukšanas dinamika: AMG DYNAMIC SELECT „Race” režīms.

    Jauda. Spēks.

    Pirmo reizi vidēja izmēra SUV tagad ir pieejams arī ar jaudīgu 8 cilindru biturbo motoru divos veiktspējas līmeņos. Pamats tam ir AMG 4,0 litru V8 motors ar 350 kilovatiem<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> (476 ZS) vai 375 kilovatiem<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> (510 ZS) S modelim. Veiktspējīgajām kupejām ir pneimatiskā atsperojuma gaitas iekārta ar adaptīvo regulējamo amortizāciju, četru riteņu piedziņa AMG veiktspējas 4MATIC+ ar pilnībā maināmu griezes momenta sadalījumu, pakaļējā tilta ierobežotas slīdēšanas diferenciālis, kā arī augstas veiktspējas bremžu sistēma. AMG DYNAMIC SELECT braucot rada neatkārtojamas sajūtas. No ērtas un efektīvas līdz ekstrēmi sportiskai – pieejamas četras braukšanas programmas. Viegli uzminēt, kādā noskaņojumā jūs nonāksiet galamērķī.

    Braukšanas programma „RACEˮ (tikai Mercedes-AMG S modelim) izstrādāta autosacīkšu veiktspējai. Tā pārsteidz ar maksimālu sportiskumu reakciju, motora apgriezienu skaitu un pārslēgšanās laiku.

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupeja: kombinētais degvielas patēriņš:
    11,8-11,5 l/100 km; kombinētās CO2 emisijas: 268-262 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupeja: kombinētais degvielas patēriņš:
    11,7 l/100 km; kombinētās CO2 emisijas: 267 g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>