Attēlā redzams caurspīdīgs GLE 500 e 4MATIC modelis ar Plug-in hibrīda spēka pārvadu.

Inovatīvs un efektīvs: GLE 500 e 4MATIC.

No jauna iepazīt braukšanu ar automobili. Plug-in hibrīdā.

GLE 500 e 4MATIC ar unikāliem paņēmieniem apvieno rūpes par dabu un braukšanas prieku.

No jauna iepazīt braukšanu ar automobili. Plug-in hibrīdā.

GLE 500 e 4MATIC ar unikāliem paņēmieniem apvieno rūpes par dabu un braukšanas prieku.

Jaudīgā 3,0 litru V6 iekšdedzes motora un elektromotora kombinācija ar ārēji uzlādējamu litija jonu augstvoltāžas akumulatoru paver aizraujošas iespējas, kas piedāvā ko vairāk par pārvietošanos, saudzējot dabu.

GLE 500 e 4MATIC Plug-in hibrīds var braukt tīrā elektrorežīmā, izmantot iekšdedzes motoru un nepieciešamības gadījumā pat apvienot abu piedziņas veidu spēku – izmantojot tā dēvēto paātrināšanas efektu. V6 benzīna motors īslaicīgi saņem papildu jaudu no elektromotora, dzenot GLE 500 e 4MATIC uz priekšu, piemēram, apdzīšanas laikā.

Tikpat atjautīga ir tā dēvētā rekuperācijas funkcija: kustības enerģija ātruma samazināšanas laikā tiek saglabāta litija jonu augstvoltāžas akumulatorā. Tādējādi braukšanas laikā tiek palielināts elektrorežīmā nobraucamais attālums.

Ar pilnu jaudu uz priekšu. Efektīvi un pat bez izmešiem.

Zem GLE 400 e 4MATIC motora pārsega slēpjas 3,0 litru V6 benzīna motors.

Zem motora pārsega darbojas 3,0 litru V6 benzīna motors.

Attēlā redzama automobiļa kontaktligzda Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC aizmugurē.

Aizmugurē atrodas automobiļa kontaktligzda.

Ar pilnu jaudu uz priekšu. Efektīvi un pat bez izmešiem.

325 kW (442 ZS)<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> kopējā sistēmas jauda un 650 Nm<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> griezes moments nodrošina aizrautīgu braukšanas sniegumu līdz maksimālajam ātrumam 245 km/h. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā 3,7-3,3 l/100 km; CO2 izmeši kombinētajā ciklā 84-78 g/km.<p>Norādītie dati ir „izmērītās NEDC-CO2 vērtības” izpildes regulas (ES) 2017/1153 Nr.&nbsp;2 2.&nbsp;panta kontekstā, kas tika noteiktas saskaņā ar ar regulas (EK) Nr. 692/2008 XII pielikumu. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Noteiktās pārbaudes procedūras izmaiņu dēļ, ko radījušas izmaiņas likumdošanā, automobiļa atbilstības sertifikātā, kas nepieciešams automobiļa reģistrācijai un transportlīdzekļa nodokļa aprēķināšanai, var būt norādītas lielākas vērtības. Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no izvēlētā speciālaprīkojuma. Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>

Taču, braucot nelielos attālumos, izmešu nav vispār: ar GLE 500 e 4MATIC līdz pat 30 km varat braukt tīrā elektrorežīmā – ar maksimālo ātrumu 120 km/h. Lai no jauna pilnīgi uzlādētu akumulatoru, pietiek ar četru stundu uzlādi, izmantojot mājas kontaktligzdu, vai divu stundu uzlādi, izmantojot lādēšanas staciju.

Četri darbības režīmi. Daudz prieka.

Videoklipā animācijas veidā izskaidroti dažādie Plug-in hibrīda darbības režīmi.
Skatīties vēlreiz

Video izsaka vairāk nekā tūkstoš vārdu: Plug-in hibrīds animācijas veidā.

Pamatā elektromotora un iekšdedzes motora sadarbība notiek neuzkrītoši un automātiski. Ja nepieciešams, varat arī mērķtiecīgi atlasīt darbības režīmu, piemēram, lai brauktu tīrā elektrorežīmā vai saudzētu akumulatoru turpmākiem braucieniem pilsētā. Šajā video redzams, kā darbojas Plug-in hibrīdpiedziņa un kā vēl vairāk uzlabot braukšanas piedzīvojumu, izvēloties atbilstošo darbības režīmu.

Intelligent Hybrid. Jūsu enerģijas pārvaldnieks.

Atlasītais Plug-in hibrīda darbības režīms tiek rādīts GLE 500 e 4MATIC kontrolaparātu panelī.

Intelligent Hybrid. Jūsu enerģijas pārvaldnieks.

Intelligent Hybrid nozīmē tālredzīgu un tāpēc īpaši efektīvu ekspluatācijas stratēģiju. Tas ņem vērā ne tikai pašreizējo braukšanas stāvokli un vadītāja vēlmes, bet arī iespējamo maršruta virzību, piemēram, kāpumus, nogāzes vai līkumus, nākamajos astoņos kilometros. Sistēma izmanto COMAND Online karšu datus, lai vadītu augstvoltāžas akumulatora uzlādi un izlādi. Piemēram, pirms posma, kas ved lejup pa kalnu, izmantojot akumulatora energoietilpību, lai darbinātu piedziņu, un pēc tam, braucot lejup no kalna, atkal uzlādētu rekuperācijas procesā.

Ātrāka uzlāde. Izmantojot Mercedes-Benz uzlādes kārbu.

Izmantojot uzlādes kārbu, var ērti uzlādēt GLE 500 e 4MATIC.

Izmantojot uzlādes kārbu, GLE 500 e 4MATIC var uzlādēt tikai divās stundās.

Ātrāka uzlāde. Izmantojot Mercedes-Benz uzlādes kārbu.

Sienas uzlādes stacija – tā dēvētā uzlādes kārba – ir pievilcīgs risinājums, kā droši, ātri un ērti uzlādēt GLE 500 e 4MATIC mājās vai darbā. Atbildes uz pirmajiem jautājumiem par uzstādīšanu sniedz tiešsaistes pārbaudes rīks Pre-Check. Visas pārējās darbības palīdzēs veikt Mercedes-Benz uzlādes kārbas servisa nodaļa, piedāvājot atbilstošas servisa paketes.

Plug-in hibrīda modeļiem var būt ierobežota bagāžas nodalījuma ietilpība. Plašāku informāciju un datus par atšķirīgajām īpašībām skatiet motoru un tehnisko datu sadaļā.

GLE 500 e 4MATIC: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 3,7-3,3 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 84-78 g/km.<p>Norādītie dati ir „izmērītās NEDC-CO2 vērtības” izpildes regulas (ES) 2017/1153 Nr.&nbsp;2 2.&nbsp;panta kontekstā, kas tika noteiktas saskaņā ar ar regulas (EK) Nr. 692/2008 XII pielikumu. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Noteiktās pārbaudes procedūras izmaiņu dēļ, ko radījušas izmaiņas likumdošanā, automobiļa atbilstības sertifikātā, kas nepieciešams automobiļa reģistrācijai un transportlīdzekļa nodokļa aprēķināšanai, var būt norādītas lielākas vērtības. Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no izvēlētā speciālaprīkojuma. Reālajā braukšanas režīmā ir iespējamas atšķirības no sertificētajām standarta vērtībām. Reālās vērtības ietekmē dažādi individuālie faktori, piemēram, individuālais braukšanas stils, vides un ceļa apstākļi.</p>