• Dizains

    Baudījums acīm. No jebkuras perspektīvas.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupejas interjers.
    Attēlā redzama Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupeja sānskatā.
    Attēlā redzama Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupeja sānskatā no priekšpuses.

    Baudījums acīm. No jebkuras perspektīvas.

    Viss sākas ar dizaina valodu, kurā nav vārdu. To raksturo lielas luksus klases kupejas tipiskās proporcijas. Garais motora pārsegs ar "powerdomes" jeb pacēlumiem un elegantā jumta līnija ar sānu logiem bez rāmjiem. Un aizmugure, kura pirmām kārtām liecina par Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupejas iespaidīgo izskatu.

    Neviens labprātīgi neatsakās no luksusa. Arī ne braucot ar ātrumu 200 km/h. Perfekti apstrādāti materiāli nodrošina braukšanu augstākajā līmenī: piemēram, speciāli izstrādātie AMG sporta sēdekļi no smalkas Napas ādas ar AMG specifisko sēdekļu zīmējumu. Tie nodrošina optimālu atbalstu sānos un maksimālu komfortu – arī garos pārbraucienos. Nekas un neviens nespēj stāties ceļā braukšanas priekam un opcionāli pieejamajiem 20 collu AMG lietajiem diskiem krustenisko spieķu dizainā. Nepieciešamo kontroli nodrošina AMG augstas veiktspējas bremžu sistēma ar opcionāliem sarkanas krāsas bremžu suportiem. Opcionāli ir pieejama arī AMG augstas veiktspējas keramikas bremžu sistēma.

  • Tehnika

    Dziļi sajūtams jaudīgums.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupeja no priekšpuses.

    Dziļi sajūtams jaudīgums.

    Luksuss un jauda savstarpēji nerada pretrunas. Nevar noliegt Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupejas saistību ar motosportu – tas ir tās gēnos.

    To var just un to var redzēt: pieskaroties akseleratora pedālim, tiek iedzīvināts AMG 4,0 litru V8 biturbomotors, 450 kilovati<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> (612 ZS) un 900 ņūtonmetru<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> griezes moments ļauj kupejai paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h sasniegt nieka 3,5 sekundēs. Izmantota tiek sevi pierādījusī biturbouzlādes sistēma, kuras abi kompresori ir izvietoti nevis ārpusē pie cilindru balstiem, bet gan pa vidu cilindru V veida motorā – speciālisti to dēvē par „karsto, iekšējo V“. Šis pamatprincips ļauj saglabāt kompaktu motora konstrukciju un panākt turbokompresoru spontānāku reakciju. Pateicoties cilindru atslēgšanas sistēmai, tas uzskatāms arī par vienu no efektīvākajiem sērijveidā ražoto V8 dzinēju pārstāvjiem pasaulē.

    Satriecošu kustības dinamiku nodrošina AMG SPEEDSHIFT MCT 9 pakāpju sporta pārnesumkārba, kā arī AMG sporta gaitas iekārta uz AIRMATIC bāzes, turklāt ar RACE START funkciju jau pašā startā. Vizuāli uzmanību uzreiz piesaista izteiksmīgais AMG Panamerikas stila režģis. No sacīkšu auto aizgūts elements, kas uzlabo aerodinamiku un dzesēšanas gaisa padevi. Tā pamatforma aizgūta no leģendārā Mercedes-Benz 300 SL sporta auto.