SL rodsters.

Apbrīnas vērts.

Kopš satura tapšanas, iespējams, ir veiktas produkta izmaiņas.

Automobiļa koncepcija


Automobiļa koncepcija.

Atklājiet unikālo SL koncepciju – dizains, tehnoloģijas un sniegums elpu aizraujošajā rodsterā vienuviet.

Automobiļa koncepcija


Automobiļa koncepcija.

Atklājiet unikālo SL koncepciju – dizains, tehnoloģijas un sniegums elpu aizraujošajā rodsterā vienuviet.

Ļaujiet unikālajai SL automobiļa koncepcijai jūs aizraut – dizains, tehnoloģijas un sniegums elpu aizraujošajā rodsterā vienuviet.

Skats kā no citas planētas.

Nemirstīgs siluets un klasiskas rodstera proporcijas: elegance šķietami tās tīrākajā un vienlaikus sportiskākajā formā. Un ar AMG Line arī progresīvs. SL ir mūsdienām pielāgota ikona.

Vertikālais dimanta režģis „Panamericana“ stilā eleganti atgādina par SL leģendāro tradīciju. Aizmugure ar difuzoru un abi “Powerdome” izciļņi uz motora pārsega liecina par jaudu, kas slēpjas zem tā. Tomēr SL nekādā ziņā neslēpj savas labākās īpašības.

Pastāvīgi attīstīt inovācijas.

SL vienmēr ir simbolizējis un joprojām simbolizē kādu spēcīgu dziņu: kaisli.. Lai tas sagādātu vienreizēju braukšanas pieredzi un nodrošinātu augstākos drošības un komforta standartus ar izcilu tehnoloģiju palīdzību.

Šīs tehnoloģijas izpaužas lielajā idejā par autonomu un bezsadursmju braukšanu. Kā arī koncepcijā par ikdienai piemērotu luksusa sporta automobili, kas ar tā izcilo gaitas iekārtas tehnoloģiju un DYNAMIC SELECT ar piecām braukšanas programmām nodrošina nepieciešamo sniegumu jebkurā situācijā.

Mīts parāda savu patieso seju.

Seši, astoņi vai divpadsmit cilindri – SL pārliecina ar neatkarīgu sniegumu un izcilu braukšanas kultūru. Pat V6 biturbo dzinējs no 0 līdz 100 km/h ieskrienas mazāk nekā piecās sekundēs.

Jau SL 400 izpilda uz motora pārsega esošo "Powerdome" izciļņu doto solījumu – iespaidīgu sniegumu. Un pa īstam tas notiek, kad zem gareniskā motora pārsega sāk strādāt jaudīgais dzinējs: ekskluzīvais 6,0 litru V12 biturbo dzinējs, kas ar 463 kW (630 ZS) un piesātināto V12 skaņu pārspēj ikvienu.

Paplašina horizontu un acu zīlītes.

SL neslēpj savas labākās īpašības. Salokāmo vario sistēmas jumta var atvērt un aizvērt mazāk nekā 20 sekundēs ar vienu pogas spiedienu. Arī dienās, kad saules pie debesīm nav – SL rodsteram tā nav nekāda problēma.

Panorāmas vario sistēmas jumts ar MAGIC SKY CONTROL sistēmu ļauj justies kā zem klajas debess pat tad, kad jumts ir aizvērts. Lai braukšana ar šo automobili būtu kā piedzīvojums – vienmēr un visur. Un ar galvas zonas apsildes sistēmu AIRSCARF un elektrisko vēja starpsienu SL vadītāji bauda kabrioleta laikapstākļus teju visu cauru gadu.

Mercedes-Benz SL 400: degvielas patēriņš kombinēti: 7,7 l/100 km, CO2 izmeši kombinēti: 175 g/km<p>Norādītie dati ir „izmērītās NEDC-CO2 vērtības” izpildes regulas (ES) 2017/1153 Nr.&nbsp;2 2.&nbsp;panta kontekstā, kas tika noteiktas saskaņā ar ar regulas (EK) Nr. 692/2008 XII pielikumu. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Noteiktās pārbaudes procedūras izmaiņu dēļ, ko radījušas izmaiņas likumdošanā, automobiļa atbilstības sertifikātā, kas nepieciešams automobiļa reģistrācijai un transportlīdzekļa nodokļa aprēķināšanai, var būt norādītas lielākas vērtības. Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no izvēlētā speciālaprīkojuma.</p>

Automobiļa dizains


Automobiļa dizains.

Tradīcijas uzliek pienākumus – arī jaunais Mercedes-Benz SL pārliecina ar mūžam jauno siluetu, klasiskajām rodstera proporcijām un ikonisko dizainu. No iekšpuses un ārpuses.

Automobiļa dizains


Automobiļa dizains.

Tradīcijas uzliek pienākumus – arī jaunais Mercedes-Benz SL pārliecina ar mūžam jauno siluetu, klasiskajām rodstera proporcijām un ikonisko dizainu. No iekšpuses un ārpuses.

Eksterjers

Vertikālais radiatora režģis modernā „Panamericana“ dizaina interpretācijā kā cēlais hromēts dimanta režģis ir Mercedes-Benz SL sejas centrālais elements.
Skatīties vēlreiz

Kopš filmas tapšanas automobilī, iespējams, ir veiktas izmaiņas.

Eksterjers

Unikālā, zīmīgā seja rodstera faniem atmiņā atsauc visskaistākos brīžus. Vertikālais radiatora režģis modernā „Panamericana“ dizaina interpretācijā eleganti atgādina 300 SL Panamericana modeli. SL atstāj iespaidu ar savu neatkarīgo tēlu, kas nemēģina neko pierādīt. Nenovecojošais siluets: elegance tās šķietami tīrākajā un vienlaikus sportiskākajā formā. Jaunizveidotā platā aizmugure ar integrētiem izplūdes caurules uzgaļiem un difuzoru: vistīrākā dinamika.

Interjers

Mercedes-Benz SL kontrolpults aizrauj, jo rada vienreizēji telpisku sajūtu, tajā ir izcili ērti sēdēt, kā arī izšķērdīgi rīkoties ar atlasītajiem elementiem.
Skatīties vēlreiz

Kopš filmas tapšanas automobilī, iespējams, ir veiktas izmaiņas.

Interjers

Sportiski ekskluzīvākā kultūras ainava. SL kontrolpults aizrauj, jo rada vienreizēji telpisku sajūtu, tajā ir izcili ērti sēdēt, kā arī izšķērdīgi rīkoties ar atlasītajiem elementiem: ekskluzīvi ādas veidi, kvalitatīvi dekoratīvie elementi no cēlkoka vai alumīnija. Sporta sēdekļi ar augstiem sānu vaigiem un jaunais un ērtais daudzfunkciju sporta stūres rats ar pārslēgšanās mēlītēm – interjers ir precīzi pielāgots vadītāja un blakussēdētāja ergonomijai.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Veiktspēju rosinošs komforts un priekšzīmīga drošība.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Veiktspēju rosinošs komforts un priekšzīmīga drošība.

Sastrēgumu stundā, garos nakts pārbraucienos vai braucot pa nezināmiem ceļiem – jūsu SL rodsters nemanāmi atslogos jūs tieši saspringtākajās situācijās. Visa būtība ir tajā, ka katram braucienam ar Mercedes-Benz jābūt drošam un neatkārtojamam: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jo laiks, kuru pavadāt pie stūres rata, ir tieši jūsu laiks. Tas ir laiks atpūtai. Laiks, kad uzkrāt enerģiju. Tāpēc ir svarīgi, lai jūs vienmēr sasniegtu mērķi ne tikai droši, bet arī viegli un bez stresa.

Inovācijas tuvplānā: iepazīstiet SL rodstera Mercedes-Benz Intelligent Drive interesantākos jaunievedumus.

Novietošana stāvēšanai un izbraukšana no stāvvietas ir padarīta vieglāka.

Stāvvietā novietošanas pilots ar PARKTRONIC atvieglo gan stāvvietas atrašanu, gan novietošanu stāvēšanai un izbraukšanu, novietojot automobili atpakaļgaitā. Par atbilstoša izmēra brīvu stāvvietu sistēma ziņo daudzfunkciju displejā.

Ja vadītājs ieslēdz atpakaļgaitas pārnesumu un apstiprina piedāvājumu novietot automobili stāvvietā, stāvvietā novietošanas pilots ar PARKTRONIC funkciju veic nepieciešamos stūrēšanas manevrus pats, virzoties ar ātrumu līdz 10 km/h. Šajā procesā vadītājs izmanto tikai akseleratora un bremžu pedāli; pēc ne vairāk kā septiņiem mēģinājumiem novietošana stāvvietā ir pabeigta.

Vadības sistēma, kas atbilst pat augstākajām prasībām.

Vienalga, vai tā būtu navigācija, tālrunis, audio, video vai internets: ar vadības un rādījumu sistēmu COMAND Online visa multivide ir vienuviet. Vadība ir vienkārša un intuitīva.

Cietā diska navigācija ar reālistisku kartes topogrāfisko atainojumu ņem vērā satiksmes parametrus brauciena laikā. Ja jums ir atbilstošs mobilais tālrunis, brauciena laikā jūs varat lietot Mercedes-Benz Apps, piemēram, meklēt konkrētus galamērķus, noskaidrot laikapstākļus vai klausīties interneta radio.

Redzēt vairāk katrā situācijā.

Ārkārtīgi inteliģenta un daudzpusīga: LED Intelligent Light System sniedz vēl vairāk drošības un labāko redzamību jebkādos gaismas apstākļos.

LED lukturi automātiski pielāgojas, ņemot vērā laikapstākļus, gaismas un satiksmes apstākļus. Tādējādi tiek labi apgaismoti lauku ceļi, autostrādes un līkumi.

Saglabā distanci, paliek joslā.

Inovatīvā braukšanas palīgsistēma palīdz vadītājam ieturēt drošu distanci līdz priekšā braucošajam un palikt joslas vidū.

Atvieglo braukšanu it īpaši garas distances maršrutos un sastrēgumu laikā. Ja nepieciešams, radara vadītā sistēma automātiski samazinās ātrumu un palielinās to līdz vēlamajam braukšanas ātrumam, tiklīdz tas atkal būs iespējams. Tādējādi tiek samazināts sadursmju risks.

Braukšanas bauda ir atkarīga no katra vēlmēm.

Tikai ar vienu pirksta pieskārienu ar DYNAMIC SELECT var iestatīt komfortablu, sportisku, īpaši sportisku, ekonomisku vai individualizētu braukšanas režīmu.

Motora, pārnesumkārbas un stūres iekārtas parametri tiek pielāgoti atkarībā no izvēlētās braukšanas programmas. Gaitas iekārta ar adaptīvo amortizācijas sistēmu pēc nepieciešamības var mainīt amortizācijas jaudu katram ritenim atsevišķi – pastāvīgi un bez pārtraukumiem.

Inteliģentā tehnoloģija


Mercedes-Benz Intelligent Drive – detalizēti par tehnoloģijām.

Veiktspēju rosinošs komforts un priekšzīmīga drošība.

Inteliģentā tehnoloģija


Mercedes-Benz Intelligent Drive – detalizēti par tehnoloģijām.

Veiktspēju rosinošs komforts un priekšzīmīga drošība.

Attēlā redzams, kā darbojas SL rodstera MAGIC VISION CONTROL tehnoloģija.

MAGIC VISION CONTROL

Attēlā uzskatāmi demonstrēts, kā darbojas SL rodstera ceļa zīmju asistents.

Ceļa zīmju asistents

Attēlā uzskatāmi demonstrēts, kā darbojas SL rodstera aktīvais bremzēšanas asistents ar krustojumu funkciju.

Aktīvais bremzēšanas asistents ar krustojumu funkciju

Attēlā parādīts, kā darbojas SL rodstera PRE-SAFE sistēma.

PRE-SAFE® sistēma

Attēlā uzskatāmi parādīts, kā darbojas DYNAMIC SELECT tehnoloģija SL rodstera displejā.

DYNAMIC SELECT

Attēlā uzskatāmi demonstrēts, kā darbojas SL rodstera atpakaļskata kamera ar dinamiski mainīgajām līnijām.

Atpakaļskata kamera ar dinamiski mainīgām līnijām

Attēlā redzams SL rodstera displejs ar integrētu COMAND Online tehnoloģiju.

COMAND Online

Attēlā vizualizēta adaptīvā tālās gaismas asistenta Plus darbība.

Adaptīvais tālās gaismas asistents Plus

Braukšanas īpašības


Braukšanas īpašības.

Ar SL „bez augšiņas“ Kalifornijā – ar vario sistēmas jumtu tas ir iespējams.

Braukšanas īpašības


Braukšanas īpašības.

Ar SL „bez augšiņas“ Kalifornijā – ar vario sistēmas jumtu tas ir iespējams.

Rietošā saule briljantzilo Mercedes-Benz SL uz Pacific Coast Highway 1 autostrādes Kalifornijā ietērpj teju mistiskā gaismā.

Ceļā: sapņains izbrauciens ar SL Kalifornijā.

Ceļā: sapņains izbrauciens ar SL Kalifornijā.

Jaunais Mercedes-Benz SL uz starta iziet ar asāku optiku un uzlabotu tehniku. Laiks pirmajam, saulainajam izbraucienam. California here we come!

Vēsture


Vēsture.

Automobiļu vēstures pieturas punkti: SL ir sporta automobiļu ikona un vienmēr bijis viens no iekārojamākajiem sava laika sporta automobiļiem.

Vēsture


Vēsture.

Automobiļu vēstures pieturas punkti: SL ir sporta automobiļu ikona un vienmēr bijis viens no iekārojamākajiem sava laika sporta automobiļiem.

SL leģendas pirmsākumi: 1952. gada Mercedes-Benz 300 SL ir pirmais automobilis, kura nosaukumā parādās burti SL (Super Leicht jeb ļoti viegls).
SL leģendas pirmsākumi: 1952. gada Mercedes-Benz 300 SL ir pirmais automobilis, kura nosaukumā parādās burti SL (Super Leicht jeb ļoti viegls).

"Spārnoto durvju" automobiļa pirmsākumi meklējami sacīkšu sportā.

300 SL (W 194) ir pirmais, pēc 2. Pasaules kara būvētais Mercedes-Benz sacīkšu automobilis, kura nosaukumā parādās burti SL (Super Leicht jeb ļoti viegls).

Jaunizveidotais, režģotais cauruļu rāmis gan nodrošina mazu masu un vienlaikus maksimālu augstu noturību pret vērpi, tomēr tādējādi nav iespējams izbūvēt standarta durvis. Situāciju atrisina uz augšu atveramas durvis. Ir dzimis "spārnoto durvju" automobilis. 1954. gadā 300 SL „kaijas spārnu“ automobilis (W 198) turpina šo veiksmes stāstu.

Līdz ar Mercedes-Benz 300 SL rodsteru (W 198) no 1957. gada braucējiem ir pieejams jaudīgs sporta automobilis bez jumta.

Skaistāka ir tikai lidošana.

Divvietīgie automobiļi bez jumta kļūst ļoti pieprasīti 50. gadu beigās. Tā 1957. gadā 300 SL rodsters nomaina leģendāro „spārnu durvju‟ automobili, un tādējādi braucējiem kļūst pieejams jaudīgs sporta automobilis bez jumta.

Arī rodstera konstrukcijas pamatā tiek saglabāts režģotais cauruļu rāmis. Tomēr līdz ar zemāka augstuma sānu daļām tagad tam ir pieejamas parastas, priekšā stiprināmas durvis – un tas ir izšķirošs priekšnoteikums, lai automobilis varētu tikt konstruēts ar nolaižamu jumtu.

Zīmīgā dizaina, leģendāro aprišu (uz iekšu ieliektais jumts) dēļ 1963. gada Mercedes-Benz 230 SL (W 113) sāk dēvēt par „pagodu“.

Kulta vieta "bezjumta" autovadītājiem.

1963. gada martā automobiļu salonā Ženēvā Mercedes-Benz demonstrē 230 SL (W 113), citā gaismā pasniedzot ātras braukšanas iespējas: tiek apvienota jauda, komforts un optimāla drošība.

230 SL tiek piedāvāts trīs variācijās: ir pieejams rodsters ar salokāmu jumtu, kupeja ar cieto jumtu un abu variantu kombinācija. Tā kā automobiļa cietais jumts ir ieliekts uz iekšu, kas līdzinās Tālo Austrumu tempļiem, drīz vien 230 SL sāk dēvēt par „pagodu“.

R 107 konstrukcijas tipa automobiļi tika ražoti 18 gadus, kas ir visilgāk ražotais Mercedes-Benz konstrukcijas tips – turklāt 1971. gada 350 SL ir pirmais SL ar astoņiem cilindriem.

Inovatīvais Evergreen.

Nosvēršanās par labu komfortablajiem un vienlaikus jaudīgajiem divvietīgajiem automobiļiem sākas no 1971. gada ar R 107 konstrukcijas tipa automobiļiem – 1971. gada 350 SL kļūst par pirmo SL ar astoņiem cilindriem.

Ar 147 kW (200 ZS) tas sasniedz ātrumu 100 km/h deviņās sekundēs. Degvielas tvertne aizsardzības nolūkos tagad ir iebūvēta virs pakaļējā tilta. Jaunums ir arī četru spieķu stūres rats ar lielo trieciena laukumu tā vidū un izliektie rokturi, kas neļauj durvīm nejauši atvērties.

Jaunais SL automobiļu R 129 konstrukcijas tips apvieno dinamiku un sportiskumu ar vēl vairāk komforta un īpaši harmonisku dizainu.

Diezgan skaisti sportisks.

Auduma jumts atveras un aizveras vien 20 sekunžu laikā ar vienas pogas spiedienu, tādējādi nodrošinot īpaši augstu komfortu.

Šī modeļa paaudze automobiļu pasaulē ienāca ar virkni līdz šim neredzētu jaunumu: sacīkšu automobiļu tipa sēdekļiem ar integrētām drošības jostām, pilnībā automātiskais salokāmais jumts, kā arī vēja siena, lai, braucot ar vaļēju jumtu, nodrošinātu aizsardzību pret vēju. 500 SL automobiļa 5,0 litru četru ventiļu V8 dzinējs ar 240 kW (326 ZS) nodrošina izteikti sportisku braukšanu.

Uzsākot ražot R 230 konstrukcijas tipa automobiļus 2001. gadā, arī jaunais Mercedes-Benz SL 500 iegūst elektrohidraulisko vario sistēmas jumtu.

Spēcīgākais rodsters pasaulē.

Ievērojami uzlabota tehnika, dizains un aprīkojums. Salīdzinot ar tā priekšgājējiem, šim SL vienmēr līdzi ir tā cietais jumts.

Vario sistēmas jumtu atveras un aizveras ar vienas pogas nospiešanu, starp citu – arī ar tālvadības pulti, 16 sekunžu laikā. 2004. gadā kā jaunais SL paletes topmodelis parādās SL 65 AMG – ar 612 ZS (450 kW) un 1000 Nm tas ir rodsters ar lielāko jaudu un griezes momentu pasaulē.


Vairāk par vēsturi:

Izbaudiet unikālo SL vēsturi, lai klātienē piedzīvotu Mercedes-Benz vēsturisko automobiļu skaistumu, dodoties sapņu ceļojumus pa Vāciju, Itāliju vai Franciju.


Vairāk par vēsturi:

Izbaudiet unikālo SL vēsturi, lai klātienē piedzīvotu Mercedes-Benz vēsturisko automobiļu skaistumu, dodoties sapņu ceļojumus pa Vāciju, Itāliju vai Franciju.

Classic Car Travel


Iepazīstiet skaistākos ceļus pie klasiska SL stūres.

Dodoties ceļojumos ar „Classic Car Travel“ pie Mercedes-Benz oldtaimera stūres, iepazīstiet gleznainās Toskānas ainavas, fantastiskos Provansas ceļus vai Mercedes-Benz automobiļu vēstures iespaidīgākās vietas Bādenē-Virtembergā.

Classic Car Travel


Iepazīstiet skaistākos ceļus pie klasiska SL stūres.

Dodoties ceļojumos ar „Classic Car Travel“ pie Mercedes-Benz oldtaimera stūres, iepazīstiet gleznainās Toskānas ainavas, fantastiskos Provansas ceļus vai Mercedes-Benz automobiļu vēstures iespaidīgākās vietas Bādenē-Virtembergā.

Baudiet fantastisko Provansas ainavu, braucot ar senu Mercedes-Benz SL.

Baudiet vispatiesāko braukšanas kultūru un nemirstīgi elegantās formas ar iecienītajiem, hromētajiem elementiem. Sajūtiet un ieelpojiet aizgājušo laiku piedzīvojumus. Apmeklējot atlasītās vietas, jūs priecēs izsmalcināta gastronomija. Piedāvājam jums nesteidzīgi baudīt jūsu aizraušanos, izmēģinot braukšanu ar vairākiem modeļiem. Rūpīgi izvēlētajos maršrutos jūs pavadīs zinoša komanda.

Attēli un video


SL rodstera attēli un video.

Attēli un video


SL rodstera attēli un video.

Briljantzilais Mercedes-Benz SL 500 ar iespēju aprīkot to ar daudzspieķu vieglā metāla riteņiem; attēlā ostmalā.
Selenīta pelēkais Mercedes-Benz SL 400 ar tā mūžam jauno siluetu un ikonisko dizainu ideāli iederas modernas arhitektūras vidē.
Briljantzilā Mercedes-Benz SL 500 interjers porcelāna/ melnajos toņos ir gan sportisks, gan ekskluzīvs vienlaikus.
Skats uz futūristiskas ēkas fasādi no lejas.
Pateicoties tam raksturīgajai jumta formai, kas plašāk zināma kā pagoda, Mercedes-Benz 280 SL šobrīd jau kļuvis par kulta automobili.
Briljantzilais Mercedes-AMG SL 65 apbur ar profesionālam sportistam raksturīgiem atribūtiem, piemēram, ar precīzi modelētām virsmām.
Mercedes-Benz SL 400 melnās ekskluzīvās Napas ādas interjers apvieno luksusu, komfortu un sportiskumu.
Leģendārā Mercedes-Benz 190 SL izskata pamatā ir šī konstrukcijas tipa ciltstēvs jeb 300 SL, un tas ir arī SL rodsteru tradīcijas aizsācējs.
Iekšējā atpakaļskata spogulī tas būs pamanāms uzreiz – Mercedes-AMG SL 63 ar tā zīmīgo seju un spēcīgo stilu.
Briljantzilais Mercedes-Benz SL 500 ir dinamika spēcīgā inscenējumā – ar platu aizmuguri un lieliem AMG vieglā metāla daudzspieķu riteņiem.