Braukšanas snieguma pasaule.

Viena attieksme. Jūsu izvēle.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 17-6,9 l/100 km | CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 397-162 g/km | Norāde par izmešiem<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Filozofija


Filozofija.

Iepazīstiet Mercedes-AMG pasauli.

Veiktspējas entuziastu sapņi. Tie ir orientieris, pēc kura mēs vadāmies visās Mercedes-AMG darbības jomās. Mēs tiecamies tos piepildīt, bet mūsu ideāls ir tos pārspēt. Tādēļ vienmēr esam gatavi iet par vienu soli tālāk.

Filozofija


Filozofija.

Iepazīstiet Mercedes-AMG pasauli.

Veiktspējas entuziastu sapņi. Tie ir orientieris, pēc kura mēs vadāmies visās Mercedes-AMG darbības jomās. Mēs tiecamies tos piepildīt, bet mūsu ideāls ir tos pārspēt. Tādēļ vienmēr esam gatavi iet par vienu soli tālāk.

  • Raksturs

    Ir kaut kas dziļāks par tehniku, kas padara automobili par AMG – raksturs.

    Attēlā redzami divi zīmīgi AMG augstas veiktspējas automobiļi kustībā.

    Ir kaut kas dziļāks par tehniku, kas padara automobili par AMG – raksturs.

    Priekšzīmīga veiktspēja nav sagadīšanās. Tā rodas, inženieru meistarībai sastopot ļoti īpašu attieksmi, proti, AMG raksturu. Mēs ticam, ka jaunas virsotnes var sasniegt, nemitīgi izaicinot robežas. Mēs neko nepieņemam kā nemainīgu. Cilvēks ir tas, kurš rada robežas, un arī tas, kurš var tās pārspēt. Ar šo attieksmi mēs radām veiktspējīgus automobiļus gan trasēm, gan ceļiem. Mēs to dēvējam par “Driving Performance”.

    Mercedes-AMG GT R: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,4 l/100 km | CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 259 g/km | Norāde par izmešiem<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

  • Driving Performance

    Kas padara automobili par AMG.

    Attēlā redzams dzeltens AMG GT no putna lidojuma.
    Attēlā redzams dzeltens AMG GT no apakšas.

    Kas padara automobili par AMG.

    Mūsu degsme nemitīgi izaicināt robežas, lai sasniegtu jaunus mērķus, ir manāma jau mūsu vienotajā pieejā automobiļu izstrādei:

    mūsu darbs sākas jau jauna Mercedes-Benz modeļa arhitektūras plānošanas posmā. Tā mēs radām bāzi augstāko prasību īstenošanai. Šī veiktspējas automobiļu tirgū ir unikāla pieeja. Katrs Mercedes-AMG automobilis tiek patstāvīgi izstrādāts un konstruēts Afalterbahas rūpnīcā. Perfekti saskaņotu komponentu savstarpējās saspēles rezultātā tiek iegūts automobilis, kas sagādā braukšanas baudu uz ceļa un spēj pierādīt sevi arī sacīkšu trasē.

    Attēlā redzami dažādi automobiļa komponenti virtuālā darbnīcā.

    Tehnoloģiskais pārākums sniedz intensīvu braukšanas baudu, kas spēcīgi rezonē ar mērķa grupas raksturu. Vairāk nekā 800 no mūsu 1500 darbiniekiem nodarbojas ar izstrādi. Mēs spējam sasniegt mums raksturīgo iespaidīgo veiktspēju, tikai pateicoties viņu kompetencei. Uz šī stingrā kompetences pamata mēs radām automobiļus ar ļoti īpašu gēnu. AMG gēnu.

    Mercedes-AMG GT R degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,4 l/100 km | CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 259 g/km | Norāde par izmešiem<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

  • Piedziņa

    Attēlā redzams 2 litru, 4 cilindru AMG Performance motors tuvplānā.

    “Spēks ir sākuma punkts. Māksla ir piešķirt tam veidolu, lai to pārnestu uz ceļu.”

    Kristians Enderle, Motoru un spēka pārvadu izstrādes vadītājs

    AMG piedziņas sistēmas kodols ir motors. Bet motora jauda nonāk līdz ceļa segumam, tikai pateicoties precīzai spēka pārvada, proti, sajūga, pārnesumkārbas, dzenošās vārpstas un diferenciāļa saspēlei. Mercedes-AMG automobilī paātrinājums ir jūtams ar visu ķermeni: tūlītējs, spēcīgs, iespaidīgs. Par to gādā unikālās AMG Performance piedziņas sistēmas. Tām raksturīga dinamiska reakcija un ātra darbība kopā ar augstāko veiktspēju un maksimālu efektivitāti.

  • Kustības dinamika

    Atraisi jaudu, izjūti dinamiku.

    Attēls liek nojaust Mercedes-AMG augstas veiktspējas automobiļu kustības dinamiku.

    Atraisi jaudu, izjūti dinamiku.

    Ceļus parasti izmanto, lai nokļūtu no punkta A uz punktu B. Bet veiktspējas entuziastiem ceļi ir kas vairāk. Viņi katrā līkumā saskata aicinājumu.

    Viņi pie stūres ir aktīvi un apzinības pilni. Viņi mīl atbrīvot sava automobiļa spēku uz asfalta un vienlaikus to precīzi kontrolēt. Kustības dinamika ir viņu personības izpausme.

    Atraisīt kaislību, savaldīt jaudu: pēc šī principa Mercedes-AMG automobilis pārvērš jaudu kustības dinamikā. To nodrošina perfekta harmonija starp visām gaitas iekārtas sistēmām.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG CLA Shooting Brake salons.

    Dinamikas un kontroles līdzsvaru nodrošina inovatīvas AMG tehnoloģijas – piemēram AMG Performance 4MATIC un 4MATIC+ pilnpiedziņas sistēmas, viedā AMG RIDE CONTROL sporta gaitas iekārta, pielāgojamā sporta parametriskā stūres iekārta, AMG augstas veiktspējas bremžu sistēma un optimizētā aerodinamika.

    Bet AMG tehnoloģiju plašajam klāstam ir viens vienīgs mērķis: sniegt sajūtu, ka mēs valdām pār katru līkumu, nevis pretēji.

    Mercedes-AMG GT R: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,4 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 259 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 7,3-6,9 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 171-162 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

  • Skaņa

    Attēlā redzami trīs AMG automobiļu motora pārsegi no sāna.
    Diemžēl izvēlētais video materiāls šobrīd nav pieejams. Lūdzu mēģiniet vēlreiz vēlāk.
    Skatīties vēlreiz

    “To jūt ar visu ķermeni. Skaņa tevi vienkārši pārņem.“

    Ralfs Illenbergers, Skaņas izstrādes vadītājs

    Vai adrenalīnu var dzirdēt? Atbilde ir nepārprotams “Jā!” Mercedes-AMG raksturs nav kluss. Tas kļūst skaidrs jau mirklī, kad iedarbina motoru. Spēcīgā un pilnā atgāzu iekārtas rūkoņa ir neatkārtojama Mercedes-AMG automobiļu iezīme, taču vienlaikus katram modelim ir individuāls, neatkārtojams skanējums.

    Izvēlei pieejamās braukšanas programmas niansēti pielāgo skaņas raksturu, kas pilnībā atraisās braukšanas laikā. Tā katru braukšanas situāciju pavada piemērots skanējums. Vienreizēja simfonija veiktspējas entuziastu ausīs.

  • Dizains

    Form follows Speed.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupejas iespaidīgā priekšdaļa designo dimanta baltā krāsā.
    Attēlā redzams fascinējošais Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ siluets uz lielpilsētas augstceltņu fona.
    Attēlā redzams SL rodsters ar neatvairāmu dizainu, traucoties gar pludmali.

    Form follows Speed.

    Sastopot Mercedes-AMG uz ceļa, jūs redzat dizainu
    kustībā. Braucot ar Mercedes-AMG, jūs paužat estētisku
    vēstījumu.

    Dizains ir ideāla simbioze starp formu un funkciju – dominantais un neatkārtojamais dizains gādā, lai katrs Mercedes-AMG automobilis jo no pirmā acu skatiena būtu viennozīmīgs veiktspējas iemiesojums. Raksturīgi radiatora režģi un lielas gaisa ieplūdes atveres Mercedes-AMG automobilim piešķir tā zīmīgos vaibstus. Iespaidīgie sānu sliekšņi, antispārns un līdz četrām atgāzu gala caurulēm vizuāli apliecina autosporta gēnus.

    Mercedes-AMG S 63 Kupeja: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 10,4l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 242-237 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Sedans: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 9,1-8,8 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 207 - 199 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Rodsters: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,9 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 279 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Vēsture


Vēsture.

Driving Performance jau 50 gadus.

Pusgadsimta laikā Mercedes-AMG arvien ir apliecinājis savu stingro pozīciju kā panākumiem bagāts sporta auto un veiktspējas zīmols – un ar sparu turpina to darīt arī šodien. Turklāt arī nākotnē pasaule nav iedomājama bez šīs papildu veiktspējas.

Vēsture


Vēsture.

Driving Performance jau 50 gadus.

Pusgadsimta laikā Mercedes-AMG arvien ir apliecinājis savu stingro pozīciju kā panākumiem bagāts sporta auto un veiktspējas zīmols – un ar sparu turpina to darīt arī šodien. Turklāt arī nākotnē pasaule nav iedomājama bez šīs papildu veiktspējas.

Diemžēl jūsu iekārta šo funkciju neatbalsta.

Diemžēl jūsu iekārta šo funkciju neatbalsta.

Lūdzu, pagrieziet savu iekārtu, lai aktivizētu ainavas režīmu. Vai izmantojiet iekārtu ar augstāku ekrāna izšķirtspēju.

50 gadus ar pilnu jaudu.

Emocijas bez robežām. Dinamika ir mūsu daba kopš pirmsākumiem. Mēs to dēvējam par “Driving Performance”. Un ar sparu virzāmies tālāk.
Attēlā redzams melnbalts momentuzņēmums no AMG vēstures.
Aizvērt
Veiktspējas zīmola sasniegumi.

Jau 50 gadus Hansa Vernera Aufrehta un Erharda Melhera dibinātais uzņēmums īsteno augstas veiktspējas entuziastu sapņus. Savu pirmo darbnīcu viņi dibināja 1967. gadā vecu dzirnavu telpās. 1971. gadā AMG 300 SEL 6.8 automobilis 24 stundu sacīkstēs Circuit de Spa-Francorchamps trasē izcīnīja uzvaru savā klasē un ieguva otro vietu klašu kopvērtējumā.

Sadarbība ar Mercedes-Benz sākās 1990. gadā. Savukārt 1993. gadā tirgū nonāca C 36 AMG – pirmais automobilis, kas radīts sadarbībā ar Daimler-Benz. 2005. gadā Mercedes-AMG pilnībā kļuva par Daimler AG meitas uzņēmumu un 2009. gadā prezentēja pirmo Mercedes-AMG patstāvīgi izstrādāto automobili. 2011. gadā AMG ar modeli SLS AMG GT3 atkal atvēra durvis uz autosacīkšu pasauli. Tam sekoja Mercedes-AMG GT 2014. gadā un 43. sērijas modeļu ieviešana 2015. gadā.

Attēlā redzams melnbalts momentuzņēmums no AMG vēstures.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Skatīties vēlreiz

Panākumi ir vienīgā opcija.

Aizraušanās, degsme, iedvesma – autosports vienmēr bijis Hansa Vernera Aufrehta sirdij tuvs. Kopā ar Erhardu Melheru viņš radīja AMG. No kaislības radās neatkārtojams braukšanas baudījums.
Attēlā redzams melnbalts momentuzņēmums no AMG panākumu stāsta.
Aizvērt
Attēlā redzams melnbalts momentuzņēmums no AMG panākumu stāsta.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Skatīties vēlreiz
Mūsu sīvākais sāncensis? Mēs paši.
Mēs jau 50 gadus sekojam savai filozofijai, pakāpeniski ceļam latiņu arvien augstāk un atstājam aiz sevis noturīgu iespaidu. 1986. gadā ar ātrāko Vācijā ražoto sērijveida automobili: AMG 300 E 5.6, kura maksimālais ātrums bija vairāk nekā 303 km/h un guva plašu rezonansi ASV. Amerikas prese to pat nodēvēja par “The Hammer” – nosaukums, kas vēl šodien nav aizmirsts un nav pārspējams. Vai varbūt tomēr? Pajautājiet pēc 50 gadiem. Šogad uz ceļa nonāk Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.
Attēlā redzams Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ blakus AMG ikoniskajam simbolam – “The Hammer” jeb “āmuram”.

Kā strādā patiesa čempiona prāts?

Visas uzvaras izcīnītas un visi mirkļi izdzīvoti. Kā sevi motivēt, ja esi visu sasniedzis? Uzziniet, kas ir čempiona un rekordista Bernda Šneidera dzinulis.
Attēlā redzams Mercedes-AMG čempions Bernds Šneiders tuvplānā.
Aizvērt
Attēlā redzams Mercedes-AMG čempions Bernds Šneiders tuvplānā.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Skatīties vēlreiz

Motors ieslēgts. Ikdiena izslēgta.

Lai kuru modeli jūs izvēlētos, Mercedes-AMG automobilis vienmēr ir kā reveranss ceļa priekšā. Vienlaikus tajā atklāti izpaužas AMG zīmola saknes, kas meklējamas pasaules sacīkšu trasēs.
Attēlā redzams elpu aizraujošais AMG GT dzeltenā krāsā ar AMG Performance saimi fonā.
Aizvērt
Driving Performance jau pusi gadsimta.

Pēdējo 50 gadu laikā, gūstot izcilus panākumus autosportā un radot vienreizējus ielas auto, mēs arvien esam pierādījuši sevi kā panākumiem bagātu sporta auto un veiktspējas zīmolu.

Šodien mēs, Afalterbahas uzņēmums, visā pasaulē simbolizējam izcilu kompetenci motoru konstruēšanā, kas attiecas ne tikai uz motoru izstrādi, bet arī uz “One Man, One Engine” filozofiju, proti, viens cilvēks patstāvīgi ar roku darbu konstruē vienu motoru. Jubilejas gadu mēs sākam ar rekordskaitļiem: 100 000 piegādātu automobiļu 2016. gadā, kas nozīmē pieaugumu par 40 procentiem un uzņēmuma vēsturē plašāko modeļu klāsta izvēršanas iniciatīvu.

Attēlā redzams Mercedes-AMG GT, kas sacīkšu trasē no riepu pēdām veido skaitli 50.

Pirmklasīgs pēc dabas.

Kopš 2012. gada sezonas AMG ir sinonīms augstiem sasniegumiem Formula 1 sacīkstēs. Šie trīs burti simbolizē mūsu Driving Performance filozofiju.
Attēlā redzams Mercedes-AMG Safety Car automobilis DTM sacīkšu 2016. gada sezonā.
Aizvērt
Attēlā redzami abi Mercedes-AMG Formula 1 braucēji, līksmojot par gūtajiem panākumiem.
Pārliecinošs sniegums augstākajā klasē.

Kopš 2012. gada sezonas AMG ir nostiprinājis savu pozīciju arī Formula 1 pasaulē. Taču mūsu aizraušanās ar autosportu sniedzas daudz tālākā pagātnē.

Trīs burti – AMG – ir sinonīms Driving Performance filozofijai. Tādēļ ir tikai loģiski, ka AMG saikni ar Mercedes-Benz dalību Formula 1 sacīkstēs pasvītro kopīgs nosaukums: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Sekojot “One Team” ideoloģijai, arī komandas motoru uzņēmums Briksvortā, Anglijā tika pārdēvēts par Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

Ar trīskāršo panākumu – trīs secīgiem tituliem FIA Formula 1 konstruktoru kausā – “sudraba bultu” komanda savai garajai un panākumiem bagātajai autosporta vēsturei pievienoja jaunu nodaļu.

Attēlā redzams 2017. gada Mercedes-AMG Formula 1 sacīkšu auto.

Mēs ne tikai radām automobiļus.

Mēs piepildām sapņus. Mūsu dzinulis: ticība augstākajai veiktspējai.
Attēlā redzams dzeltens AMG GT no putna lidojuma.
Aizvērt
Pilnīgs mākslas darbs mūsu izpratnē:
Mēs paši izstrādājam mūsu dinamisko automobiļu veiktspēju ietekmējošos komponentus. Tādēļ neizbrīna fakts, ka vairāk nekā 700 no mūsu darbiniekiem nodarbojas ar izstrādi. Viņus visus vieno mērķis – pastāvīgi radīt inovācijas, kas ir ārpus visa ierastā, un gādāt, lai tās nonāktu uz ceļiem. Un tas attiecas uz visu automobili. Mercedes-AMG GT ir jau otrais pilnīgi patstāvīgi izstrādātais sporta auto. Un motora iespaidīgā balss nepārprotami vēsta, ka Mercedes-AMG GT ir izsalcis pēc uzvarām.
Attēlā redzams dzeltens AMG GT no apakšas.
Motori, kas virza veselu nozari.

Atstāt visu aiz muguras. Tā ir AMG motora apņemšanās. Spēks sastop precizitāti. Un rezultāts ir tipisks AMG: dinamiska reakcija, strauja vadība un satriecoša uzvedība līkumos – kombinācijā ar augstāko veiktspēju un maksimālu efektivitāti. AMG 4,0 litru V8 Biturbo motors, piemēram, pārliecina ar mazo izmešu daudzumu un pasaulē zemāko degvielas patēriņu savā kategorijā.

Spēka pārnese nevainojamā dialogā ar motoriem: AMG pārnesumkārbas gādā par optimālu motora jaudas pārnesi – situācijai piemēroti, kontrolēti un neticami dinamiski. Papildu brīvību sniedz braukšanas programmu izvēle: no izteikti sportiskas līdz īpaši efektīvai un komfortablai. Optimālai spēka atraisīšanai un vēl spēcīgākam braukšanas baudījumam.

Attēls sniedz iespaidu par pasākumu “AMG Winter Sporting”.

Izstāžu automobilis Mercedes-AMG Project ONE.

Hiperauto ar Formula 1 tehnoloģiju.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Attēlā redzams Mercedes-AMG Project One, traucoties pa sacīkšu trasi.
Aizvērt
Veiktspēja ārpus rāmjiem.
Kopā ar divvietīgo izstāžu superauto no trases uz ceļa pirmo reizi nonāk modernākā un efektīvākā Formula 1 hibrīda tehnoloģija. Augstas veiktspējas hibrīda provizoriskā jauda ir vairāk nekā 1000 ZS un maksimālais ātrums pārsniedz 350 km/h. Izstāžu automobilī apbrīnojami efektīvi apvienota satriecoša sacīkšu trases veiktspēja un ikdienai gatava Formula 1 hibrīda tehnoloģija.
Attēlā redzams Mercedes-AMG hiperauto – fascinējošākais divvietīgais automobilis, kāds jebkad brauks pa ceļiem.
AMG Future Performance.
Šī ir pirmā reize, kad Mercedes-AMG savas vienreizējās zināšanas par piedziņas koncepcijām, kas pārbaudīti sacīkšu trasēs, pārnes uz ceļiem – šodien Project ONE veidolā, bet nākotnē arī sērijveida automobiļos. Mēs tiecamies sasniegt uz veiktspēju orientētas mobilitātes virsotni un, parūpējoties par visām jomām no savienojamības līdz visaptverošai mobilitātei, nodrošināt, ka mūsu inovatīvie risinājumi ļauj klientiem arī nākotnē atraisīt savu entuziasmu pret veiktspēju.
Attēlā redzams Mercedes-AMG Project One, kas traucas pa sacīkšu trasi.

AMG Track Pace.

Jūsu personīgais sacīkšu inženieris.
Attēlā redzama funkcija viedtālrunī
Aizvērt
Attēlā redzama Track Pace funkcija viedtālrunī ar Mercedes-AMG GT automobili fonā.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Skatīties vēlreiz
Sacīkšu trasei gatavs datu reģistrators.
Jaunais AMG Track Pace līdzeklis ir pieejams abiem AMG GT rodsteriem. Tas ietilpst COMAND Online informācija un izklaides sistēmā un padara Apple iPhone® viedtālruni par personīgo sacīkšu inženieri. Klienti, izmantojot lietotni, var analizēt un uzlabot savu braukšanas manieri, kā arī kopīgot to ar citiem AMG vadītājiem Facebook, YouTube vai AMG Private Lounge vietnē. Apple iPhone® viedtālrunim paredzētā lietotne savienojas ar AMG GT modeļiem, izmantojot WLAN. Automobilis pēc tam rēallaikā pārsūta uz lietotni dažādus datus. Tostarp ir, piemēram, ātrums, ieslēgtais pārnesums, riteņu pagrieziena leņķis, laiks, pozīcija un paātrinājums.
Attēlā redzama COMAND Online informācijas un izklaides sistēma ar ieslēgtu Track Pace funkciju.
AMG sacīkšu braucējiem.
Lietotne sniedz arī iespēju saglabāt apļu vai posmu laikus, braucot pa sacīkšu trasēm. Šim nolūkam lietotnē jau ir iekļauti daudzu trašu profili. Vadītājs var arī patstāvīgi ierakstīt un saglabāt citu trašu profilus. Papildus tam Apple iPhone® kamera ieraksta braucienu pa sacīkšu trasi, lai vadītājs pēc tam iegūtu interaktīvu sacīkšu piedzīvojuma video, kurā redzami arī izmērītie dati.

AMG Future Performance.

AMG 50 gadi – ideālais brīdis, lai pāršķirtu nākamo lappusi Driving Performance stāstā.
Attēlā redzams iespaidīgais Mercedes-AMG GT Concept ar EQ Power+.
Aizvērt
Attēlā redzams iespaidīgais Mercedes-AMG GT Concept ar EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Skatīties vēlreiz
Nākotnē: Mercedes-AMG GT Concept.
Mūsu izstāžu automobilis Mercedes-AMG GT Concept paver skatu uz to, kādas alternatīvu piedziņu koncepcijas nākotnē var sagaidīt no AMG. Turklāt četrdurvju kupeja liecina par AMG GT automobiļu saimes tālāku pieaugumu. Tādēļ Afalterbahā pēc SLS AMG un AMG GT tagad no pašiem pamatiem tiek izstrādāts trešais konstrukcijas tips. Automobiļa nosaukums un būtiski dizaina elementi tā priekšpusē un aizmugurē jau pirmajā acumirklī liecina par piederību AMG GT saimei. Apzīmējums “EQ Power+” uz spoguļa kameras norāda uz kāpinātu veiktspēju, kuru var sagaidīt no AMG hibrīdtehnoloģiju iniciatīvas.
Attēlā redzama AMG GT Concept priekšpuse un sāns slīpi no apakšas.
Domājot par nākotni – hibrīdā piedziņas sistēma.
AMG GT Concept automobilis ir aprīkots ar pilnībā no jauna izstrādātu spēka pārvadu. Ar SLS AMG Electric Drive mēs jau 2010. gadā pierādījām, ka ir iespējams radīt sportisku superauto ar elektrisko piedziņu – turklāt ar apbrīnojamu veiktspēju un maksimālu braukšanas baudījumu. Plānotais AMG hiperauto sola sniegt Formula 1 līdzvērtīgu braukšanas dinamiku un efektivitāti. Tas sniedz ieskatu, kādas virsotnes pašlaik ir iespējams sasniegt ar hibrīdtehnoloģijām.
Attēlā redzams AMG GT Concept kustībā.
Kopš attēlu tapšanas automobilī, iespējams, ir veiktas izmaiņas.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Mercedes-AMG kvalificēto speciālistu roku darbs.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Mercedes-AMG kvalificēto speciālistu roku darbs.

Attēlā redzams motors ar paraksta plāksnīti.

Pretstatā apjomīgai sērijveida ražošanai uzņēmumā Mercedes-AMG R4, V8 un V12 motori tradicionāli tiek konstruēti ar rokām, vadoties pēc principa “One Man – One Engine” jeb “viens cilvēks – viens motors”. Viens mehāniķis konstruē attiecīgi vienu motoru un ir atbildīgs par visu – no kloķvārpstas montāžas motora blokā un sadales vārpstu uzstādīšanas līdz vadu pievienošanai un motoreļļas uzpildei. Par to skaidri liecina mehāniķa paraksts uz AMG motora plāksnītes.

Attēli un video


Attēli un video.

Attēli un video


Attēli un video.

Attēlā redzams vadītājs, kurš dodas pie sava Mercedes-AMG GT S augstas veiktspējas automobiļa.
Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S T modelis uz ceļa slīpā skatā no apakšas.
Attēlā redzama Mercedes-AMG C 63 S kupejas iespaidīgā priekšdaļa.
Attēlā redzams Mercedes-AMG GT R vēja tunelī.
Attēlā redzamas Mercedes-AMG GLC 43 versijas rūpnieciskā hallē.
Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ sedans slīpi no augšas.
Attēlā redzama Mercedes-AMG CLA 45 kupejas priekšdaļa.
Attēlā redzams Mercedes-AMG SL 65 rodsters uz ceļa.
Attēlā redzams Mercedes-AMG G 63 pilsētas džungļos.
Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolets no putna lidojuma.

Mercedes-AMG GT S: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 9,6-9,4 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 224-219 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG E 63 S Universālis: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 9,4-9,1 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 214-206 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Kupeja: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 8,9-8,6 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 209-200 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG GT R: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,4 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 259 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S Kupeja: kombin. degvielas patēriņš: 10,7 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 244 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: kombin. degvielas patēriņš: 10,7 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 244 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: kombin. degvielas patēriņš: 8,9 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 203 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Kupeja: kombin. degvielas patēriņš: 7,3-6,9 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 171-162 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG SL 65: kombin. degvielas patēriņš: 11,9 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 279 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG G 63: kombin. degvielas patēriņš: 13,8 l/100 km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 322 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Kabriolets: kombin. degvielas patēriņš: 10,1 l/100km; kombinētais CO2 izmešu daudzums: 229 g/km<p>Norādītie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procedūru (NEDC). Dati neattiecas uz konkrētu transportlīdzekli un nav piedāvājuma sastāvdaļa; tie ir paredzēti dažādu transportlīdzekļu salīdzināšanas nolūkiem. Vērtības atšķiras atkarībā no riteņiem/riepām.</p>

Sociālais tīmeklis


Sociālais tīmeklis.

Sociālais tīmeklis


Sociālais tīmeklis.