Izpētes automobilis Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion iemieso jutekliski tīra dizaina principu.

Dizaineru mērķis ir uzņēmums, kas ir starptautiski atzīts luksusa zīmols. Jo viņiem luksuss nav tikai automobiļos atspoguļota filozofija, bet gan dzīvesveids.

Viņu fokusā ir Mercedes-Benz zīmols, kura jutekliski tīrā dizaina filozofija definē modernu luksusu. Mūsdienu pasaulē luksuss nozīmē mūžīgumu, kas sniedzas tālāk par vienkāršu modi. Patiess luksuss ir retums un tādēļ īpaši iekārots. Materiālās vērtības aizvieto tiekšanās pēc emocionāliem un autentiskiem mirkļiem, kā arī atbrīvošanās no visa liekā. Uzmanības centrā aizvien vairāk nonāk augstās tehnoloģijas kopā ar tradicionālu amatniecisko meistarību un patiess baudījums.

Jutekliskās tīrības filozofija izceļ būtisku zīmola aspektu – emociju un intelekta bipolaritāti. Dizaineru acīs labs dizains ir skaists un inteliģents jeb “hot and cool”. Mercedes-Benz produktos ir viegli iemīlēties, jo tie ir neatvairāmi jeb “hot”. Tas raksturo vienu zīmola kodola aspektu, kuru simbolizē Gotlībs Vilhelms Daimlers ar pirmatnējo sacīkšu auto un klasisko auto ēru. Otru kodola pusi – racionālismu – simbolizē Karls Frīdrihs Benzs. Tai raksturīga lieko elementu atmešana un tehnoloģiju attīstība, kā rezultātā produkti ir “cool” kā kaut kas negaidīts un iepriekš neredzēts. Mūsu dizaineri, vadoties pēc šīs filozofijas, veido ne tikai automobiļus, bet arī visu modernā luksusa pasauli.

Dizaina filozofija ir definēta Dizaina kodeksā. Tas ietver sešus pamatprincipus, kas katrā modelī tiek interpretēti individuāli. Tādējādi katram konstrukcijas tipam tiek piešķirts patstāvīgs raksturs, nezaudējot Mercedes-Benz identitāti.