Dizaina izstrāde notiek ciešā sadarbība ar pētniecības, attīstības un ražošanas nodaļām.

Viss sākas ar ideju un zīmējumu.

Viss sākas ar ideju un zīmējumu.

Dizaina process vienmēr sākas ar ideju, kas tiek pārvērsta zīmējumā. Vienalga, vai skiču albumā vai datora ekrānā – idejas, kas iepriekš eksistējušas tikai dizainera galvā, kļūst saskatāmas.

No daudzajām skicēm tiek atlasītas labākās un daudzsološākās, lai pēc tam tās atbilstoši ģeometrijas prasībām pārveidotu formā, kurā proporcijas, izmēri un grafika veido saskanīgu tēlu.

Ceļš uz pirmo prototipu.

Līdz smalkākajām niansēm izstrādāts māla modelis dizaina ideju ļauj izdzīvot trīs dimensijās.

Ceļš uz pirmo prototipu.

Faktiskā telpiskā iespaida novērtēšanai izvēlētās skices pārtop gan māla modeļos ar mērogu 1:4, gan digitālos datos, kurus vizualizē ar Powerwall – milzīgu projekcijas sienu, uz kuras dizaineri savas skices var aplūkot un analizēt no dažādām perspektīvām.

Tas palīdz automobili iztēloties pareizajā izmērā, turklāt ar vienu klikšķi var izmainīt ģeometriju, krāsu un tekstūru. Abām metodēm ir savas priekšrocības, taču virtuālie līdzekļi šobrīd vēl nespēj aizstāt mērogam atbilstošus modeļus no māla.

Kad komanda ir izvēlējusies labāko no variantiem, ar skeneru un frēžu palīdzību tiek radīts pirmais pilna izmēra prototips. Visas nianses tiek izstrādātas ar roku. Rezultāts ir maldinoši patiess modelis, kas vizualizē visas jaunā automobiļa raksturīgās iezīmes.

Interjers iegūst formu.

Interjers tiek pārnests no skices uz mālu mērogā 1:1 un izstrādāts trīs dimensijās, tā teikt, no iekšas uz āru.
Visas māla modeļa nianses tiek izstrādātas ar roku darbu.
Krāsu un apdares dizaineri īpašu uzmanību velta materiālu un krāsu izvēlei.

Interjers iegūst formu.

Arī interjers sākas ar skici vai atveidotu attēlu. Māla modelis ar mērogu 1:1 ļauj dizaineriem trīs dimensijās izdzīvot formu attīstību un savā ziņā veidot interjeru, tā teikt, no iekšas uz āru, līdz ir panākta estētiski izsmalcināta telpas sajūta. Dizaineri izstrādātā vairākus interjera dizainus, lai pēc tam izlemtu, kuru no tiem attīstīt tālāk.

Krāsu un apdares dizaineri virsmu apdarei atlasa materiālus un krāsas no simtiem auduma, ādas, koka un metāla paraugu. Taustes un krāsu iespaidi tiek apvienoti un definēti “reālos apstākļos”, veidojot 1:1 mēroga modeļus.

Visi vadības un rādījumu elementi parasti tiek izstrādāti un pilnveidoti īpaši priekš attiecīgā automobiļa.

Fināls.

Prototips ir rezultāts dizaina procesam, kas sākās ar skici.

Fināls.

Eksterjers un interjers tiek apvienoti vienā modelī. Speciālistu komanda individuāli izgatavotās daļas savieno ar rokām gluži kā puzli, izveidojot perfektu automobili ar visām raksturīgajām iezīmēm, kuru ar grūtībām var atšķirt no vēlāk izgatavotajiem sērijveida automobiļiem. Uz skatuves kāpj jauna zvaigzne.