“Grow up.” – jaunās paaudzes stāsti.

Ar “Grow up.” Mercedes-Benz īsteno jaunu pieeju mārketinga komunikācijai. Kompakto automobiļu saimes pieciem modeļiem tika realizēta zīmola vēsturē apjomīgākā satura radīšanas akcija.

“Grow up.” – jaunās paaudzes stāsti.

Ar “Grow up.” Mercedes-Benz īsteno jaunu pieeju mārketinga komunikācijai. Kompakto automobiļu saimes pieciem modeļiem tika realizēta zīmola vēsturē apjomīgākā satura radīšanas akcija.

Starp pieaugušo dzīvi un mūžīgo jaunību.

Starp pieaugušo dzīvi un mūžīgo jaunību.

Ar vairāk nekā 100 kustīgo attēlu sekvencēm un vairāk nekā 90 dzīvesveida un produktu attēliem līdz gada beigām tiek stāstīti jaunās paaudzes stāsti.

tēvs un dēls stāv pie B klases Sports Tourer.
Skats uz GLA priekšu un sānu kopā ar trim jauniem cilvēkiem.
Jauna sieviete sēž GLA aizmugurējā sēdeklī.

Kampaņas centrā ir cilvēki, kuri, būdami posmā starp stilīgu jaunību un konservatīvu pieaugušo dzīvi, iemieso jauno kompakto automobiļu attieksmi. Viens no galvenajiem varoņiem ir ASV repa mākslinieks A$AP Rocky. Kampaņa sākas 2017. gada martā. Tīmekļa vietnē www.mercedes-benz.com/growup interesenti var atrast ne tikai izsmeļošu informāciju par produktiem, bet arī elastīgus atsevišķo tirgu papildinājumus, piemēram, īpašo modeļu “WhiteArt Edition” integrāciju.

Vairāk modernuma, progresivitātes un dinamikas.

Vairāk modernuma, progresivitātes un dinamikas.

“‘Grow up.’ ir vairāk nekā liela modeļu saimes kampaņa. Ar to zīmols kā viens vesels virzās uz modernāku, progresīvāku un dinamiskāku Mercedes-Benz identitāti,” pauda Dr. Jenss Tīmers, Mercedes-Benz pasažieru auto mārketinga direktora vietnieks, raksturojot kampaņas mērķi. “Ar ‘Grow up.’ mēs no jauna interpretējam tradicionālās vērtības un attieksmi pret Mercedes-Benz, parādot to mūsdienīgo interpretāciju un nozīmīgumu X un Y paaudzēm. ‘Grow up.’ ir kopā ar mūsu aģentūru “antoni” radīta netradicionāla kampaņa, kas, pateicoties konsekventajam fokusam uz digitālajiem līdzekļiem un satura mehānikai, sākotnēji nešķiet kā reklāma.”

Jauna, pašpārliecināta paaudze.

Jauna, pašpārliecināta paaudze.

Kampaņas centrā ir piecas filmas, kuras ir piesaistītas pieciem kompakto automobiļu saimes dalībniekiem kampaņas centrālajā vietnē www.mercedes-benz.com/growup. Tās stāsta par jauniem cilvēkiem un pusaudžu dzīvi mūsdienās – ar visiem tās plusiem un mīnusiem. Viens no stāstiem, piemēram, ir par divām draudzenēm, kuras pēc strīda un mēnesi ilgas nesarunāšanās apjauš, ka patiesa draudzība ir nenovērtējama un iztur pat grūtākos laikus.

Divas jaunas sievietes sēž uz A klases sedana jumta.

Filmās, kuru režiju vadīja godalgotais zviedru režisors Gustavs Johansons, redzami vizuāli jauneklīgi, autentiski kadri. Nekāda mākslīga apgaismojuma, nekādu iestudētu pozu, un automobiļi ir iesaistīti stāstos šķietami dabiskā, neuzkrītošā veidā. Kampaņa tādējādi pārsteidz un raksturo Mercedes-Benz pasauli, kas ir radīta, lai izraisītu jaunas, pašpārliecinātas “pieaugušo” paaudzes entuziasmu pret zīmolu.

Mūsdienu luksusa jaunās sejas.

Mūsdienu luksusa jaunās sejas.

Jaunās pieaugušo paaudzes attieksmi pret dzīvi parāda ASV repa mākslinieks A$AP Rocky. Modeļa CLA Kupeja filma stāsta iepriekš nedzirdēto stāstu par viņa kā mūziķa un modes ikonas ceļu augšup pa slavas kāpnēm no Hārlemas līdz pasaules lielajām skatuvēm. “Manā dzīvē ir bijis daudz kritumu. Pats galvenais ir nekad nepadoties un atkal nostāties uz kājām,” uzskata A$AP Rocky.

A$AP Rocky un jauna sieviete sēž CLA kupejas aizmugurējā sēdeklī.

“Tev jāturpina atklāt jaunus dzīves ceļus, līdz gūsti panākumus.”

A$AP Rocky par savu dzīves filozofiju.

Citi filmas varoņi ir aktrise Lūsija Voltersa, aktrise un producente Džulija Morisone, aktrise un režisore Anna Cāna, no seriāla “House of Cards” zināmais aktieris Džons Rū un fotogrāfe Alise Muatjē. Turklāt 25 gadus vecā francūziete ir atbildīga arī par attēlu motīviem. Ar savu degsmi pret jauna veida estētiku, kuras pamati meklējami aizgājušo gadu desmitu stilā, viņa lieliski atbilst kampaņas vēstījumam. Kampaņa sākas martā ar televīzijas reklāmu, kurā “labākie kadri” no šīm piecām filmām rosina ziņkāri.

Tēvs un dēls sarunājas pludmalē.
Diemžēl izvēlētais video materiāls šobrīd nav pieejams. Lūdzu mēģiniet vēlreiz vēlāk.
Skatīties vēlreiz