Mercedes-AMG C klase

Mercedes-AMG C klase

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Jaunpienācējs, bet ne iesācējs.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedans sānskatā no priekšpuses.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedans aprīkots ar AMG radiatora režģi ar dubulto lameli.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedans aizmugures skatā.

    Apaļie dubulto izplūdes cauruļu uzgaļi un zīmīgais difuzors rada veiktspējas esenci.

    Jaunpienācējs, bet ne iesācējs.

    Lielāka motora jauda un plaši pārstrādāts dizains pēc modeļa pilnveidošanas padara Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedanu vēl pievilcīgāku. Ar savu individuālo dizainu un 3,0 litru V6 biturbo motora jaudas palielinājumu līdz 287 kW<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p> (390 ZS) Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolets ir sevišķi atraktīvs solis veiktspējas pasaulē. Automobilis ārēji neraisa nekādas šaubas par savu izcelsmi. Jaunais AMG priekšējais nosegs un AMG raksturīgais radiatora režģis ar dubulto lameli ar „AMG” uzrakstu, kā arī jaunais aizmugurējais nosegs ar zīmīgo difuzoru un dieviem apaļiem dubultajiem izplūdes cauruļu uzgaļiem teicami izceļ praktiskuma un sportiskuma apvienojumu. AMG Performance 4MATIC pilnpiedziņa un AMG SPEEDSHIFT TCT 9 pārnesumu pārnesumkārba nodrošina optimālu iespēju izbaudīt sporta automobiļa iezīmes.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedans: degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinētais: XXX l/100 km, CO2 izmešu daudzums, kombinētais: XXX g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

  • Mercedes-AMG C 63

    Skaidrs kā diena – tirgus līderis.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG C 63 sedans no priekšpuses.

    Mercedes-AMG C 63 sedans ir vēl sportiskāks ar zīmīgo AMG raksturīgo radiatora režģi.

    Skaidrs kā diena – tirgus līderis.

    Jaunās C klases modeļa apjomīgās pilnveidošanas redzamākā pazīme, protams, ir AMG raksturīgais radiatora režģis. Taču arī AMG 4,0 litru V8 biturbo motora jauda Mercedes-AMG C 63 sedanam tika palielināta līdz 350 kW<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p> (476 ZS). Maksimālais griezes moments tāpat kā līdz šim ir 650 ņūtonmetru. Jaunās AMG SPEEDSHIFT MCT 9 pakāpju sporta pārnesumkārbas pārnesumu ieslēgšanas laiki ir teju sacīkšu sporta cienīgi. Sērijveida AMG Sport atgāzu iekārta sniedz 8 cilindru motora emocionālo skaņu, un pēc vēlēšanās skaņas piedzīvojumu vēl papildus pastiprina ieslēdzamā AMG Performance atgāzu iekārta.

    Mercedes-AMG C 63 sedans: degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinēti: XXX l/100 km, CO2 emisija kombinēti: XXX g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Nesalīdzināma sporta estētika.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG C 63 S sedans no priekšpuses.

    Vēl soli jaudīgāks par savu „mazo” brāli: Mercedes-AMG C 63 S sedans.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG C 63 S sedans sānskatā.

    Arī profilā tik iespaidīgs kā nekad: Mercedes-AMG C 63 S sedans.

    Nesalīdzināma sporta estētika.

    Arī jauno Mercedes-AMG C 63 S sedanu rotā AMG raksturīgais radiatora režģis, tāpēc automobilis ir jau iztālēm skaidri pamanāms. AMG inženieri no AMG 4,0 litru V8 biturbo motora, pilnveidojot modeli, ir spējuši palielināt jaudu līdz 386 kW<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p> (525 ZS) un 700 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. AMG RIDE CONTROL sporta gaitas iekārta ar trīspakāpju regulējamo amortizāciju nodrošina šķērspaātrinājumu un visizcilāko saķeri un padara jauno Mercedes-AMG C 63 S sedanu par neparastu lieljaudas automobili. Pateicoties AMG DYNAMIC SELECT, ar AMG raksturīgajām braukšanas programmām „Slippery”, „Individual”, „Comfort”, „Sport” un „Sport+” ir iespējams pielāgot neskaitāmus Mercedes-AMG C 63 S sedana parametrus. Kā C klases spēcīgākajam modelim tam papildus ir braukšanas programma „RACE”.

    Mercedes-AMG C 63 S sedans: degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinēti: XXX l/100 km, CO2 emisija kombinēti: XXX g/km<p>Šīs vērtības tika aprēķinātas, izmantojot norādīto mērīšanas procedūru. Tās ir “NEFZ-CO<sub>2</sub> vērtības” atbilstoši regulas (ES) 2017/1153 2. panta 1. kontekstā. Degvielas patēriņa vērtības tika aprēķinātas, balstoties uz šīm vērtībām. Enerģijas patēriņš tika aprēķināts, balstoties uz direktīvu 692/2008/EK.</p>