Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Visu laiku spēcīgākais E klases modelis.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Visu laiku spēcīgākais E klases modelis.

  • Eksterjers

    Patstāvīgs AMG dizains ar kāpinātu dinamiku un ekskluzivitāti.

    Patstāvīgs AMG dizains ar kāpinātu dinamiku un ekskluzivitāti.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sāniski no aizmugures.

    Aizmugurējais difuzors ar trim spurām izceļ radniecību ar autosportu.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ AMG priekšējais nosegs tuvplānā.

    Varena dinamika: AMG priekšējais nosegs ar karbona priekšējo difuzoru.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sānskatā no zemas perspektīvas ar AMG vieglmetāla riteņiem un AMG sānu sliekšņu pārsegumiem no karbona.

    Spēcīgi: 50,8 (20’’) AMG vieglmetāla riteņu un AMG sānu sliekšņu pārsegumi.

    Attēlā redzami Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ dubultie izplūdes cauruļu uzgaļi ar specifisku S modeļa dizainu.

    Dubultie izplūdes cauruļu uzgaļi ir speciāli izstrādāti priekš S modeļa.

    Attēlā redzams detalizēts skats uz Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ pakaļējo aizvaru.

    Augstas klases eksterjers.

    Augstas klases eksterjers.

    Mercedes-AMG automobiļu eksterjerā mēs tiecamies apvienot zīmīgu dizainu un “Driving Performance” garu. Ar Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ šī vīzija ir realizēta īpaši spilgtā veidā.

    “Powerdome” izciļņi uz ietvertas konstrukcijas motora pārsega, kas raksturīgs Mercedes-AMG GT automobilim, un platāki spārni izceļ spēku, kas mīt šajā augstas veiktspējas automobilī. Padziļinātās gaisa ieplūdes atveres bez režģiem ne tikai izskatās iespaidīgi, bet arī nodrošina kontrolētu gaisa plūsmu ceļā uz lielo mērķi: maksimālu “Driving Performance”.

    Taču Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ ir ne tikai līdera izskats, bet arī iespaidīgi skanīga balss. Lai vienmēr trāpītu uz pareizās nots, tā skaņa pielāgojas AMG DYNAMIC SELECT braukšanas programmām. Tas nozīmē mazinātu AMG skaņu ar braukšanas programmu “Comfort” un īpaši emocionālu skaņu ar programmām “Sport”, “Sport+” un “Race”.

  • Interjers

    Ekskluzīvs AMG interjers.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ vadītāja zona.

    Interjers ar augstākās kvalitātes materiāliem un izcilu apdares kvalitāti.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ interjers.

    AMG Performance stūres rats un noskaņas apgaismojums.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ platekrāna kontrolpults AMG kontrolaparātu panelis tuvplānā.

    Pielāgojams AMG kontrolaparātu paneļa attēlojums platekrāna kontrolpultī.

    Attēlā redzama COMAND Online navigācija Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ platekrāna kontrolpultī.

    Pārskatāma: COMAND Online navigācija platekrāna kontrolpultī.

    Attēlā redzama Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ vadītāja zona no blakussēdētāja puses.

    AMG Performance sēdekļi ar napas ādas apdari un AMG ģerboni pagalvjos.

    Attēlā redzams detalizēts skats uz Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iekāpšanas sliekšņa līsti ar uzrakstu “AMG”.

    Izgaismotas iekāpšanas sliekšņu līstes ar uzrakstu “AMG”.

    Ekskluzīvs AMG interjers.

    Iesēžoties Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+ automobilī, ir jūtama vienreizēja kustības dinamikas un ekskluzīvas atmosfēras kombinācija. Viss interjers fascinē ar izcilas kvalitātes apdari, kas liecina par smalku roku darbu – tipiski AMG.

    AMG sēdekļi ar napas ādas apdari un AMG ģerboņiem priekšējos pagalvjos sniedz labu sānu atbalstu. Vēl labāku sānu atbalstu pēc vēlēšanās var panākt ar AMG Performance sēdekļiem ar vēl izteiktākiem sānu vaigiem.

    Par autosporta atmosfēru gādā apakšpusē iztaisnotais AMG Performance stūres rats ar napas ādas apdari, “plkst. 12” atzīmi, dekoratīvām kontrasta šuvēm un neslīdošu DINAMICA mikrošķiedru satveres zonā.


    Dažas no spilgtākajām iezīmēm ir platekrāna kontrolpults ar 12,3’’ displejiem, kā arī mazākas nianses, piemēram, analogais pulkstenis ar IWC dizainu.

  • Tehnika

    Gatavs sacīkšu trasei kā vēl nekad.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ motora nodalījums no putna lidojuma perspektīvas.

    Koncentrēta jauda: motora nodalījumā strādā autosporta līmeņa tehnika.

    Attēlā redzams atsevišķi novietots AMG 4,0 litru V8 biturbo motors.

    AMG 4,0 litru V8 biturbomotors ar 450 kW jaudu un 815 Nm griezes momentu.

    Attēlā redzami dinamiskie AMG motora gultņi tuvplānā.

    S modeļa dinamiskie AMG motora gultņi.

    Attēlā redzama atsevišķi novietota AMG augstas veiktspējas saliktā bremžu sistēma.

    AMG augstas veiktspējas saliktā bremžu sistēma ar sarkaniem bremžu suportiem.

    Attēlā redzams atsevišķi novietots AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis.

    Elektroniski kontrolēts AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis.

    Attēlā redzama atsevišķi novietota AMG Performance atgāzu iekārta.

    Skanīga: regulējamā AMG Performance atgāzu iekārta.

    Gatavs sacīkšu trasei kā vēl nekad.

    Līdz šim neviens E klases modelis nav bijis tik konsekventi orientēts uz kustības dinamiku. Lielai jaudai izstrādātais AMG 4,0 litru V8 biturbomotors sasniedz neticamus 450 kW (612 ZS) un 815 Nm<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p>.

    Arī Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ spēka pārvads fascinē ar ārkārtīgi ātru reakciju un izcilu ekonomiju.

    Jo mērķus sasniedz tas, kurš savu enerģiju izmanto mērķtiecīgi. Tieši tā, kā to dara inovatīvā pilnpiedziņas sistēma AMG Performance 4MATIC+. Pilnībā variējamā griezes momenta sadale – no pilnpiedziņas līdz pilnīgai pakaļējo riteņu piedziņai – nodrošina izcilu un situācijai piemērotu saķeri. Tā ir nepieciešama, lai pārnestu uz ceļu spēku, ko pievada AMG SPEEDSHIFT MCT 9G pārnesumkārba. Veiktspēja bez aplinkiem.

    Pēc vēlēšanās piedziņas sistēma ļauj veikt arī sānslīdes. Turklāt AMG pakaļējā tilta bloķējamais diferenciālis, kas S modelī ir elektroniski kontrolēts, perfekti papildina pilnpiedziņas sistēmu un nodrošina izcilu sniegumu līkumos.
 Dinamiskie AMG motora gultņi sniedz braukšanas situācijai pielāgotu atbalstu. Augsta šķērspaātrinājuma gadījumā tie ir cieti, lai vadība līkumos būtu precīzāka. Kad braucat taisni, tie ir mīksti un gādā par maksimālu komfortu.

    Maksimālu bremžu sniegumu var panākt ar AMG keramikas lieljaudas salikto bremžu sistēmu, kas pieejama pēc izvēles.