• Dizains

    Atkāpšanās vieta pilotam.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleta interjers.
    Attēlā redzama Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleta aizmugure skatā no sāniem.
    Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolets no priekšas.

    Atkāpšanās vieta pilotam.

    Izmeklēti, perfekti apstrādāti materiāli. Futūristiski vadības elementi. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleta salons ir vieta, kurā vienmēr gribas atgriezties. Tehnisks akcents: platekrāna kontrolpults sastāv no kontrolaparātu paneļa un multivides displeja.

    Īpaši sportisks un parocīgs ir AMG Performance stūres rats no Napas ādas ar 3 spieķu dizainu, ieskaitot stūres rata pārslēgšanas mēlītes, kas ļauj veikt manuālu pārslēgšanu un atbalsta sportisku braukšanas stilu. Un arī pilnībā no jauna izveidotā aizmugure, ieskaitot difuzorplāksni AMG specifiskos pārslēdzamās AMG Performance atgāzu iekārtas dubulto gala cauruļu pārsegus garantē lielo uznācienu.

  • Tehnika

    Tuvu debesīm. Un ceļam.

    Attēlā redzams Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolets sānskatā no priekšpuses.

    Tuvu debesīm. Un ceļam.

    Nonākot virsotnē, gribas piedzīvot neparastus brīžus. Ar Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet tos iespējams piedzīvot katru dienu. Jau uzkrītošais siluets ar viegli uz aizmuguri novirzītām sānu līnijām sola: nākamais brauciens būs kā atklāsme.

    Pateicoties AMG DYNAMIC SELECT un četrām standarta braukšanas programmām, varat noteikt intensitāti: no komfortablas līdz sportiskai un īpaši sportiskai vai personīgu stilu individuālā programmā. Ekskluzīvā papildu programma „RACE” – pieejama gan kabrioletam, gan kupejai – vēl vairāk paspilgtina sacīkšu sporta piedzīvojumu attiecībā uz reakciju, motora apgriezienu skaitu un pārslēgšanas laikiem kabrioletā. Un uzdzen pulsu neredzētos augstumos.

    Gatavs maksimālai jaudai: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleta AMG 4,0 litru V8 biturbomotors ir tuvi radniecīgs ar supersportiskā Mercedes-AMG GT R motoru. Ar saviem 450 kilovatiem<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> (612 ZS) un 900 ņūtonmetriem<p>Norādes par nominālo jaudu un nominālo griezes momentu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. 715/2007 spēkā esošo redakciju.</p> tas nosaka mērogus attiecībā uz jaudu un griezes momentu. Tiek izmantota dubultā turbouzlāde, kuras abi atgāzu turbokompresori atrodas nevis ārpus cilindru rindas, bet gan tajā iekšā, cilindrā V – profesionāļi runā par „karsto iekšējo V” („hot inside V”). Pateicoties šim pamatprincipam, iespējama kompakta motora uzbūve, kā arī spontānāka turbokompresora reakcija. Turklāt, pateicoties cilindru atslēgšanai, tas uzskatāms par vienu no efektīvākajiem V8 augstas veiktspējas agregātiem savā segmentā.